نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 05 مرداد 1402
ساعت 11:00

یوبیسافت لغو شدن دنباله Immortals Fenyx Rising را تایید کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اولین بار حدود یک سال پیش بود که شایعاتی از شروع ساخت بازی بعدی و دنباله Immortals Fenyx Rising منتشر شد و در آن زمان، ادعا شده بود که این بازی قرار است پیرامون اسرار و افسانه‌های فرهنگ بومی هاوایی باشد. با این حال اخیرا گزارش غیررسمی منتشر شده که فاش کرد یوبی‌سافت تصمیم به لغو کردن این پروژه گرفته است. در همین ارتباط، این شرکت در واکنش به گزارش تازه، خبر لغو شدن پروژه جدید را تایید کرده است. یوبی‌سافت در این رابطه چنین گفته است.

به عنوان بخشی از استراتژی جهانی‌مان، ما برخی از تیم‌های خلاق و منابع داخلی در استودیو Ubisoft Quebec را به پروژه‌های دیگر و اعلام‌نشده انتقال دادیم. تجربه این تیم‌ها و تکنولوژی‌های به کار گرفته شده در این تیم‌ها، به پروژه‌های بزرگ‌تر و کلیدی‌تر که محل اصلی تمرکزمان هستند کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری تکمیل شوند. در این رابطه و در زمان کنونی شرکت نمی‌تواند بیش از این در رابطه با گزارش اخیر اطلاعاتی منتشر کند.

گفتنی است که بدون تردید بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایز یوبی‌سافت، سری Assassin’s Creed است و می‌توان انتظار داشت که بسیاری از نیروهای کار در پروژه دنباله Immortals Fenyx Rising به کار در توسعه آن منتقل شدند. ایوس گیلموت مدیرعامل شرکت، مدتی پیش به صورت رسمی از بالا بردن 40 درصدی ظرفیت تیم‌های شاغل روی بازی‌های سری Assassin’s Creed گفته بود. این خبر حتی در آن زمان نیز از جهات زیادی مهم بود چون شرکت از قبل هم بیش از دو هزار بازیساز خود را در توسعه بازی‌های این مجموعه قرار داده بود و با توجه به بحران‌های پیش آمده در طول چند سال اخیر، بیشتر شدن تمرکز شرکت روی عرضه بازی‌های جدید از این سری پرچمدار منطقی به نظر می‌رسید. گفتنی است که درحال حاضر حدود 11 بازی جدید در سری Assassin’s Creed درحال ساخت هستند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.