نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 30 فروردين 1399
ساعت 09:00

شخصیت Jill به بازی Resident Evil Resistance اضافه شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شخصیت Jill Valentine به عنوان یکی از شخصیت‌های قابل انتخاب تیم Survivors به Resident Evil Resistance اضافه شد.

کپ‌کام مطابق اعلام قبلی خود، به تازگی کاراکتر «جیل ولنتاین» از بازی Resident Evil 3 را به عنوان یکی از شخصیت‌های قابل انتخاب تیم the Survivors به بازی چندنفره و کو-آپ Resident Evil Resistance کرده است. گفتنی است که در پست تازه‌ای که در حساب توییتری این سری منتشر شده، کپ‌کام گفته که تا چند هفته آینده، شخصیت Nicholai Ginovaef نیز به عنوان یکی از کاراکترهای قابل انتخاب Mastermind اضافه می‌شود.

بازی آنلاین و کو-آپ Resident Evil Resistance، یک عنوان مستقل و جداگانه از بازی Resident Evil 3 Remake است که البته در زمان خریداری، هر دو بازی در یک پکیج قرار گرفته‌اند. با وجود اینکه این دو بازی در یک بسته به فروش می‌رسند، با این حال ارتباط داستانی با یکدیگر ندارند و روند کاملا متفاوتی را دنبال می‌کنند. برخلاف بازی RE3 Remake که شامل کمپین تک‌نفره می‌شود، RE: Resistance یک بازی مبتنی بر حالت آنلاین است و در آن در مجموع پنج بازیکن در قالب یک تیم ۴ نفره the Survivors، بایستی در مقابل یک بازیکن Mastermind قرار بگیرند و از تله‌ها و خطرهایی که Mastermind در طول گیم‌پلی بازی ایجاد می‌کند جان سالم به در ببرند. تقریبا همه شخصیت‌های تیم the Survivors کاراکترهای تازه‌وارد و جدیدی در این سری بودند و جیل اولین کاراکتر شناخته‌شده و قابل انتخاب در این تیم در نظر گرفته می‌شود. براساس این پست، جیل به همراه اسلحه معروف خود یعنی Samurai Edge در دسترس قرار گرفته است. کپ‌کام به علاوه تایید کرده که شخصیت قابل انتخاب بعدی Mastermind، ضدقهرمان بازی سوم یعنی Nicholai است که از ابتدای ماه بعدی میلادی به بازی اضافه می‌شود.

Resident Evil 3 Remake هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی با امتیاز 9 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.