نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 29 فروردين 1399
ساعت 18:00

Final Fantasy 7 Remake در سه روز اول میزبان ۲٫۳ میلیون بازیکن بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارش جدید نشان می‌دهد که Final Fantasy 7 Remake احتمالا رکورد سومین لانچ بزرگ یک عنوان انحصاری PS4 را در اختیار گرفته است.

پس از سال‌ها انتظار طرفداران سری «فاینال فانتزی»، اولین قسمت از نسخه ریمیک و بازسازی Final Fantasy VII مدتی پیش منتشر شد. عرضه این بازی گرچه در دوره شیوع ویروس کرونا و با مشکلات مختلفی مواجه شد، ولی به نظر می‌رسد که استقبال از آن هم فوق‌العاده بوده است. در این ارتباط، گزارش‌های رسمی نشان می‌دهند که بازی جدید اسکوئر انیکس، از نظر تجاری به موفقیت بسیار بزرگی دست پیدا کرده و برای مثال در بازارهای بریتانیا و ژاپن، همچنان در صدر فهرست پرفروش‌ترین بازی‌ها قرار دارد. در این ارتباط، البته اسکوئر انیکس هنوز آمار رسمی از فروش بازی منتشر نکرده ولی یک گزارش غیررسمی، آمارهای جدیدی را به صورت تخمینی منتشر کرده است.

براساس گزارش Gamestat که درگاه‌های مختلف PlayStation Network را برای پیدا کردن داده‌های آماری و ... ردیابی می‌کند، فاش شده که Final Fantasy 7 Remake توسط بیش از ۲٫۳ میلیون بازیکن در فاصله سه روز اولیه عرضه تجربه شده است. لازم به ذکر است که تجربه یک بازی در شبکه پلی‌استیشن، حتما به معنی خریداری شدن آن بازی نیست و آمارهای مربوط به به اشتراک گذاری بازی‌ها یا حتی تجربه آفلاین یک بازی، در بررسی لحاظ نمی‌شود. علیرغم این موضوع، تجربه بازی توسط حداقل ۲٫۳ میلیون بازیکن، می‌تواند یک تخمین بسیار نزدیک از آمار فروش یک بازی هم باشد. با در نظر گرفتن ماهیت انحصاری این عنوان، می‌توان گفت که آمار اخیر نشان می‌دهد که Final Fantasy VII Remake درواقع سومین لانچ بزرگ را در میان همه عناوین انحصاری تاریخ PS4 داشته است. این بازی درواقع از نظر فروش، پشت سر God of War با ۲٫۴ میلیون نسخه و Marvel’s Spider-Man با بیش از ۳ میلیون نسخه فروش در بازه زمانی مشابه قرار می‌گیرد.

همان‌طور که اشاره شد، Final Fantasy 7 Remake درحال حاضر از طریق پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 9٫1 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.