نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 18 شهریور 1399
ساعت 09:00

سونی رویداد PlayStation VR Spotlight را برگزار می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی از برگزاری رویدادی برای PS VR با محوریت معرفی بازی‌های جدید یا اطلاعات تازه از عناوین قبلا معرفی شده خبر داد.

درحالی که حدود دو ماه تا تعطیلات پایانی سال 2020 و موعد عرضه پلی‌استیشن 5 زمان باقی مانده، سونی اخیرا از برگزاری رویداد خبری با محوریت PlayStation VR با عنوان PlayStation VR Spotlight خبر داده است. این رویداد چند روزه که تا جمعه همین هفته ادامه دارد، شامل نمایش بازی‌های جدید واقعیت مجازی، ارائه خبرهای جدید درباره عناوین قبلا معرفی شده و درنهایت شروع یک دوره تخفیف از روز 9 سپتامبر (19 شهریور) برای بازی‌های PS VR می‌شود.

براساس پست وبلاگ پلی‌استیشن، فهرست اولیه‌ای از عناوین واقعیت مجازی که شامل تخفیف می‌شوند مشخص شده که بر این اساس، Arizona Sunshine، Blood and Truth، Astro Bot Rescue Mission، Borderlands 2 VR، Farpoint، Superhot VR و Tetris Effect از جمله این بازی‌ها محسوب می‌شوند. گفتنی است که این دوره تخفیف‌ها قرار است تا روز 23 سپتامبر (2 مهر) ادامه داشته باشد. درنهایت، سونی اعلام کرده که طرفداران منتظر هیچ خبر جدیدی درباره PS5 در جریان این رویداد نباشند. در رابطه با رویداد خبری مخصوص PS5، اخیرا شایعاتی از برگزاری برنامه ویژه‌ای در این رابطه در اواسط سپتامبر منتشر شده بود، که در صورت صحت باید تا هفته آینده توسط سونی تایید شود.

کنسول نسل نهمی PlayStation 5 که از هدست‌های PS VR کنونی نیز به صورت کامل پشتیبانی می‌کند، قرار است در تعطیلات پایانی سال 2020 وارد بازار شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.