نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 30 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

آمار فروش بازی Minecraft حالا از 200 میلیون نسخه عبور کرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Mojang سازنده بازی سندباکسی Minecraft، اعلام کرده که این عنوان از زمان عرضه سال ۲۰۰۹ تاکنون بیش از ۲۰۰ ملیون نسخه فروش داشته است.

استودیو Mojang Studios سازنده پرفروش‌ترین بازی ویدیویی تاریخ یعنی ماین‌کرفت (Minecraft) به تازگی اعلام کرده که آمار فروش این بازی، از زمان عرضه سال ۲۰۰۹ تاکنون حالا از مرز ۲۰۰ میلیون نسخه هم عبور کرده و درحال حاضر ۱۲۶ میلیون بازیکن هم به صورت ماهانه این بازی را تجربه می‌کنند. آمارهای جدید که به خوبی نشان‌دهنده محبوبیت بسیار بالای این بازی سندباکسی است، جدای از گزارش‌های قبلی است که فاش می‌کرد Minecraft، درواقع پربازدیدترین بازی ویدیویی یوتیوب در سال ۲۰۱۹ هم بوده است. این استودیو، مدتی پیش هم از نسخه Minecraft RTX برای ویندوز ۱۰ رونمایی کرد که از فن‌آوری رهگیری پرتو یا ray-tracing هم استفاده می‌کرد که با استقبال و تحسین زیادی مواجه شده بود.

محتوای بعدی این بازی یعنی Minecraft Dungeons، قرار است در روز ۲۶ می (۶ خرداد) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پی‌سی و نینتندو سوییچ منتشر شود. این بسته که شامل گیم‌پلی تا چهار بازیکن است، حالت اکشن و نقش‌آفرینی دارد و مشترکین سرویس Xbox Game Pass می‌توانند آن را در همان روز عرضه به صورت رایگان دریافت کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.