نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 30 ارديبهشت 1399
ساعت 18:00

Respawn استودیو جدیدی را برای پشتیبانی از Apex Legends تاسیس کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Respawn Entertainment اعلام کرده که استودیو جدیدی را در ونکوور کانادا و با تمرکز کامل روی بازی Apex Legends تاسیس می‌کند.

پس از موفقیت قابل توجه استودیو Respawn Entertainment با بازی بتل رویال و رایگان Apex Legends و در ادامه عرضه بازی تحسین‌شده و پرفروش Star Wars Jedi: Fallen Order، اعلام شده بود که مدیر این استودیو یعنی Vince Zampella به DICE LA رفته تا روی یک بازی جدید کار کند. پیرامون استودیو Respawn ، به تازگی اعلام شده که این مجموعه اقدام به تاسیس یک استودیو زیرمجموعه جدید در ونکوور کانادا کرده است. لازم به ذکر است که استودیو جدید که در کمپ EA در ونکوور ایجاد شده، قرار است به صورت متمرکز روی بازی محبوب Apex Legends کار کند. به گفته Henry Lee از الکترونیک آرتز، نزدیک بودن استودیو جدید به مجموعه اصلی EA Vancouver باعث می‌شود تا توسعه‌دهندگان دیگر این شرکت هم امکان همکاری و پشتیبانی از Respawn را پیدا کنند.

تصمیم جدید از طرف دیگری نشان می‌دهد که EA اهمیت بالایی برای Apex Legends به عنوان یک بازی با دوره پشتیبانی طولانی قائل است. گفتنی است که کارکنان استودیو جدید، البته به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا درحال حاضر فعالیت خود را از منازل و دور از محل استودیو دنبال می‌کنند.

در خبرهای دیگر از استودیو Respawn، مدتی پیش اعلام شده بود که این تیم درحال حاضر هیچ گونه پروژه فعالی در سری Titanfall ندارد. پیرامون Apex Legends که از سال ۲۰۱۹ تا به حال با استقبال گسترده‌ای هم مواجه بوده، بازیکنان این عنوان درحال حاضر مشغول تجربه فصل پنجم بازی موسوم به Season 5: Fortune’s Favor هستند. این بازی در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.