نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 12 اسفند 1401
ساعت 09:00

کارگردان Star Wars Jedi: Survivor مایل به ساخت نسخه سوم نیز هست

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Respawn Entertainment پس از ساخت بازی موفق و داستان‌محور  Star Wars Jedi: Fallen Order، این روزها مشغول آماده‌سازی برای عرضه بازی دوم سری یعنی Star Wars Jedi: Survivor است و با توجه به نزدیک شدن به موعد عرضه بازی، Stig Asmussen کارگردان این عنوان اخیرا مصاحبه تازه‌ای انجام داده است. او در این مصاحبه، اشاره کرده که هنوز زود است درباره عرضه بازی سوم صحبت کرد، ولی چنین برنامه و تمایلی در تیم وجود دارد و باید دید که بازی دوم چگونه عمل خواهد کرد. او در این رابطه گفت:

من همیشه تمایل داشتم که این داستان به صورت یک سه‌گانه باشد. اینکه چطور می‌توانیم Cal و گروهش را به جاهای متفاوتی ببریم و کارهایی فراتر از بازی اول کنیم. ایده روشن و واضحی از این وجود داشت که بازی جدید یعنی Survivor در کجا اتفاق می‌افتد و چه ماجراهایی در آن دنبال می‌شود. همچنین اینکه اتمسفر کلی بازی چگونه باشد و دشمنان Cal و حتی اعضای گروه او چگونه در این ماجراها نقش‌آفرینی می‌کنند. ایده‌های مشابهی هم وجود دارد که کارهایی فراتر از این‌ها نیز در ادامه کار انجام دهیم.

او همچنین در ادامه اشاره کرد که اگر بازی سومی ساخته شود، این بار به جای Unreal Engine 4 احتمالا از موتور بازیسازی جدیدتر Unreal Engine 5 استفاده می‌شود. او البته گفته که این کار چندان ساده به نظر نمی‌رسد چون در حال حاضر، تیم سازندگان ابزارهای اختصاصی و ویژه‌ای برای موتور Unreal Engine 4 ایجاد کردند که منحصرا در ساخت این بازی استفاده شده و در نسخه جدید این موتور بازیسازی، عملا باید بازسازی شوند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در روز 28 آوریل (8 اردیبهشت) برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.