نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 11 اسفند 1401
ساعت 11:00

انتشار The Wolf Among Us 2 تا سال 2024 تاخیر خورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از عناوین شدیدا موردانتظار Telltale Games بازی The Wolf Among Us 2 است، که با توجه به مجموع مشکلات و حواشی که پیرامون این شرکت در طول سال‌های اخیر وجود داشته بسیار نیز طولانی شده است. با توجه به تاییدیه اخیر شرکت، به نظر می‌رسد که انتظار برای تجربه این بازی قرار است یک سال دیگر نیز تمدید شود و به عبارتی بازی تا سال 2024 تاخیر خورده است. این موضوع که توسط حساب رسمی توییتری Telltale Games اعلام شده، شرکت اعلام کرده که به منظور اطمینان کیفی و عرضه محصولی که لیاقت طرفداران را داشته باشد، و از طرفی برای حفظ سلامت کارکنان تصمیم به تاخیر در عرضه بازی گرفته شده است.

پس از این اطلاعیه، مدیرعامل شرکت یعنی Jamie Ottilie در مصاحبه‌ای جداگانه گفته که آن‌ها با توجه به شرایط فعلی که پروژه دارد، نمی‌توانستند بازی را بدون مشکل و طبق اعلام قبلی در سال 2023 عرضه کنند و این به بازخوردهای منفی و حواشی بیشتر منجر می‌شد. او همچنین گفته که این تاخیر از کرانچ و فشار بیش از حد روی سازندگان نیز جلوگیری می‌کند و با توجه به دشواری‌های استخدام کارمندان به واسطه شرایط کرونا در چند سال اخیر، درنهایت تصمیم به تاخیر در عرضه بازی گرفته شد. او همچنین در همین بین، به این موضوع نیز اشاره کرد که این بازی حالا از موتور Unreal Engine 5 برای ساخته شدن استفاده می‌کند.

پیرامون The Wolf Among Us 2، پیش از این تایید شده بود که با توجه به ساخت همزمان تمامی اپیزودهای بازی، فاصله میان انتشار هر اپیزود با اپیزود بعدی کم‌تر و نزدیک به یکدیگر خواهند بود. این بازی همان طور که اشاره شد، حالا در سال 2024 و برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.