نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 14 آبان 1397
ساعت 13:00

به زودی خبرهای جدیدی از اپیزود سوم The Walking Dead منتشر می‌شود

0 از 5

Skybound Games اعلام کرده که طرفداران به زودی خبرهای جدیدی از فصل آخر بازی مردگان متحرک دریافت می‌کنند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تعطیل شدن استودیو Telltale Games یکی از اتفاقات ناخوشایند صنعت گیم در سال ۲۰۱۸ بود که باعث اخراج تعداد زیادی از بازیسازان، و کنسل شدن چندین سری بازی از جمله فصل آخر بازی The Walking Dead بود که پس از انتشار دو اپیزود، تنها دو اپیزود دیگر تا جمع‌بندی نهایی فاصله داشت. در میانه همه فرضیات و گمانه‌زنی‌ها، استودیو Skybound Games اعلام کرد که حقوق ساخت و انتشار این بازی را از تل‌تیل دریافت کرده و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، انتظار دارند که اپیزود سوم از فصل آخر این بازی در همین سال ۲۰۱۸ منتشر شود. این البته گزارشی هست که به تقریبا یک ماه پیش مربوط می‌شود و بعد از آن، هیچ خبر جدیدی از Skybound منتشر نشد.

به تازگی اما استودیو Skybound Games در حساب توییتری خود، اعلام کرده که طرفداران به زودی می‌توانند منتظر شنیدن خبرهای جدیدی از بازی باشند.

می‌دانیم که سوالات بسیار زیادی درباره بازی The Walking Dead تل‌تیل در ذهن دارید. از همه شما به خاطر این صبر ممنون هستیم. ما از شما می‌خواهیم که برای مدتی دیگر هم صبر پیشه کنید تا ما همه جزئیات و اطلاعات مرتبط با اپیزود سوم این بازی را نهایی کنیم. هم اپیزود سوم و هم چهارم به زودی منتشر می‌شوند!

با در نظر گرفتن صحبت‌های قبلی، تصور این بود که طرفداران خوش‌شانس خواهند بود اگر اپیزود سوم، تا انتهای سال ۲۰۱۸ عرضه شود؛ چون شرایط برای اپیزود چهارم سخت‌تر عنوان شده بود. با این حال در پست جدید، Skybound وعده داده که هر دو اپیزود باقی‌مانده از فصل آخر مردگان متحرک، به زودی منتشر می‌شوند. این توییت همراه با یک تصویر از Clementine و ورود او به یک زیرزمین تاریک هم بود که با زیرنویس «منتظر بمانید» منتشر شده است. این اطلاعات گرچه جای گمانه‌زنی زیادی را باقی نمی‌گذارند، ولی می‌توان گفت که پس از این همه نگرانی و ناراحتی، طرفداران سرانجام می‌توانند منتظر خبرهای خوبی از بازی باشند. گفتنی است که بنا بر خبرهای قبلی و تا پیش از تعطیلی تل‌تیل، اپیزود سوم این فصل اواخر دوره ساخت را پشت سر می‌گذاشت که مشخصا، نشان دهنده این است که سازندگان قرار نیست از صفر کار را شروع کنند. با این حال تغییر تیم بازی‌سازی به شایعات متفاوتی هم اشاره می‌کرد.

گفتنی است که پس از گزارش‌ها از حذف شدن دو اپیزود اول این فصل، این دو قسمت اول از فصل آخر The Walking Dead همچنان در فروشگاه‌های عرضه دیجیتالی بازی از دسترس خارج هستند. به این ترتیب غیر از دو اپیزود پایانی، طرفداران منتظر خبرهایی از دو اپیزود قبل هم هستند و مشخص نیست مجددا چه زمانی به فروشگاه‌ها برگردند. در این زمینه، البته همچنان نسخه فیزیکی این بازی قابل پیش خرید است که شامل دو اپیزود اول می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.