نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 14 آبان 1397
ساعت 09:00

بلیزارد چند بازی از سری Diablo را در دست توسعه دارد

0 از 5

بلیزارد در ادامه سیل انتقادات به Diablo Immortal، به طرفداران اطمینان داده که این عنوان تنها بازی Diablo نیست که در دست توسعه قرار دارد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی بلیزارد در این هفته، یک بازی جدید از سری Diablo برای پلتفرم‌های موبایلی را با نام «Diablo Immortal» معرفی کرد. بلیزارد البته پس از این معرفی، با بازخوردهای منفی فراوانی هم مواجه شد و در یک مورد رکوردشکن، تریلر این بازی در یوتیوب با ۲۵۷ هزار Dislike مواجه شد. این به همراه سیل عظیمی از کامنت‌های منفی، از جمله حواشی اصلی معرفی بازی در جریان BlizzCon بود. بلیزارد البته در یک پنل دیگر در همین رویداد، به این موضوع واکنش نشان داد و یکی از نمایندگان کمپانی، به طرفداران اطمینان داد که Diablo Immortal، تنها بازی از این سری نیست که بلیزارد مشغول کار روی آن است.

به تازگی Allen Adham، یکی از بنیانگذاران بلیزارد و از تهیه‌کنندگان ارشد کنونی این شرکت و همچنین Dan Elggren از کارگردان‌های بلیزارد، مصاحبه جدیدی انجام داده و درباره موضوع واکنش‌های منفی و قوی که علیه بازی Diablo Immortal وارد شده صحبت کردند. در جریان این مصاحبه، این دو به دفعات به این موضوع اشاره داشتند که Diablo Immortal، فقط یکی از بازی‌های سری است که بلیزارد مشغول کار روی آن است و امیدوارند که طرفداران، با صبر بیشتر منتظر خبرهای بیشتر از بازی‌های دیگر این مجموعه هم باشند.

ما این را قبلا هم گفته بودیم که بلیزارد با چند تیم توسعه مختلف، مشغول کار روی چند عنوان از سری Diablo است و در این برنامه هیچ خللی پیش نیامده است. حتی پس از انتشار Diablo 3 برای نینتندو سوییچ و معرفی Diablo Immortal، ما چند عنوان دیگر هم از این سری برای معرفی خواهیم داشت ... باز هم می‌گوییم که ما برای ساختن چند بازی مختلف از سری Diablo، چند تیم مجزا هم برای این پروژه‌ها تشکیل داده‌ایم ... سری بازی‌های Diablo یکی از مهم‌ترین محصولات شرکت بلیزارد است و همیشه هم به همین صورت باقی خواهد ماند. ما عاشق این سری هستیم. امیدواریم که طرفداران این صحبت‌ها را از ما بپذیرند.

مهم‌ترین بحث در میان سیل کامنت‌ها و بازخوردهای منفی که به Diablo Immortal وارد شده، به همین ماهیت موبایلی بودن آن اشاره دارد و طرفداران سرسخت این سری، این بازی را یک نسخه نازل از یک سری بازی‌های قدیمی و شدیدا تحسین شده در نظر گرفته‌اند. آن‌ها همچنین به این نکته اشاره دارند که این سری با کم‌توجهی طولانی مواجه شده و برای مثال آخرین بازی بزرگ این سری که توسط بلیزارد عرضه شد، به سال ۲۰۱۳ بر می‌گردد.

در رابطه با این بازی جدید نسخه موبایلی، Adham گفته که احتمالا برخی از طرفداران سری، وقتی دست‌شان به Diablo Immortal برسد نظرشان تغییر می‌کند. در هر صورت و فارغ از بازخوردهای منفی که پیرامون بازی وجود دارد، به نظر می‌رسد که محبوبیت پلتفرم‌های موبایلی هر روز بیشتر از قبل می‌شود. در این رابطه، سری‌های قدیمی‌تری نظیر The Elder Scrolls هم قبل از این وارد این پلتفرم شده بودند.

بلیزارد البته هنوز تاریخ عرضه‌ای هم برای بازی Diablo Immortal تعیین نکرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.