نویسنده: میلاد شجری شنبه، 12 آبان 1397
ساعت 17:30

عنوان Diablo Immortal برای موبایل معرفی شد

0 از 5

شرکت بلیزارد در جریان رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ از نسخه جدید سری Diablo به نام Diablo Immortal برای دستگاه‌های موبایل رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت بلیزارد اینترتیمنت (Blizzard Entertaiment) در جریان مراسم آغازین رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ میلادی (BlizzCon 2018)‌ با انتشار تریلری سینمایی از بازی Diablo Immortal برای دستگاه‌های موبایل رونمایی کرد. وقایع بازی بین بازی‌های Diablo II و Diablo III اتفاق میافتد و شامل بخش آنلاین چندنفره می‌شود که بازیکن در آن می‌تواند یکی از شش شخصیت اصلی را انتخاب کرده و در کنار دوستان خود به گشت و گذار در محیط‌ها و سیاه چاله‌ها بپردازد. در ادامه شما می‌توانید تریلر سینمایی بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با ما و دیگر کاربران در وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

در کنار تریلر سینمایی، شرکت بلیزارد همچنین تریلری از گیم‌پلی بازی Diablo Immortal منتشر کرد که هر شش بازیکن را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد؛ چیزی که پیش از این در هیچکدام از نسخه‌های Diablo مشاهده نکرده بودیم:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

یک نسخه دمو از این بازی هم‌اکنون در رویداد بلیزکان برای تجربه بازیکنان در دسترس قرار دارد اما اگر شما علاقمند به تجربه کاملی از بازی Diablo Immortal هستید، باید بیشتر صبر کنید. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی مشخص نشده اما انتظار می‌رود که بازی برای هر دو دستگاه‌های موبایل دارای سیتم‌عامل اندروید و IOS در دسترس قرار گیرد. در خبری مرتبط با Diablo، عنوان Diablo III Eternal Collection به صورت رسمی امروز برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.