نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 27 مهر 1397
ساعت 08:00

اپیزود سوم فصل آخر The Walking Dead تا انتهای 2018 عرضه می‌شود

0 از 5

به گفته مدیرعامل Skybound، آن‌ها کاملا انتظار دارند که اپیزود سوم از فصل آخر بازی The Walking Dead در همین سال ۲۰۱۸ منتشر شود.

پس از اطلاعیه Telltale Games مبنی بر تعطیل شدن این استودیو به خاطر مشکلات مالی، گزارش‌های اولیه نشان از این داشتند که عناوین مهم و در صف عرضه آن‌ها، از جمله اپیزودهای نهایی فصل آخر بازی The Walking Dead نیز کنسل می‌شوند. از این فصل، فقط دو اپیزود برای انتشار باقی مانده و از همین رو، گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که استودیو به نحوی کار را تکمیل می‌کند. اخیرا نیز مشخص شد که استودیو Skybound Games موفق به کسب امتیاز ساخت و نشر این سری شده و آن‌ها، به هر شکلی که هست دو اپیزود باقی مانده را منتشر می‌کنند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی مدیرعامل Skybound Games یعنی Ian Howe و همچنین کارگردان خلاق این بازی یعنی Kent Mudle، یک بخش پرسش و پاسخ در Reddit ایجاد کردند تا به سوالات طرفداران پاسخ داده شود. در این قسمت، Howe اشاره کرده که با توجه به اینکه مراحل ساخت دو اپیزود باقی مانده هنوز مجددا از سر گرفته نشده، بنابراین نمی‌تواند تاریخ عرضه دقیق و قطعی را مشخص کند اما با این حال، او به شکل کامل این انتظار را دارد که اپیزود سوم تا انتهای سال ۲۰۱۸ عرضه شود.

درباره تاریخ عرضه نمی‌توانم جواب قطعی بدهم. چیزی که می‌توانم بگویم این است که تیم درحال حاضر روی بازی کار نمی‌کند و تا وقتی که مراحل تولید از سر گرفته شود، تقریبا غیر ممکن است که تاریخ دقیقی مشخص کرد. می‌توانم این را بگویم که در سریع‌ترین زمان ممکن تاریخ جدید مشخص می‌شود و دلیلی ندارد که این اطلاعات فاش نشود. پس این موارد زمانی عمومی می‌شوند که در استودیو به نتیجه قابل اطمینانی برسیم.

با در نظر گرفتن اینکه شما طرفداران تا چه حد حمایت کردید و صبور بودید، من کمی از این شرایط خاج می‌شوم و می‌گویم که بله، من کاملا انتظار دارم که اپیزود سوم در همین سال عرضه شود. من اگر موفق نشویم چنین کاری را انجام دهیم واقعا ناامید خواهم شد.

Howe در یک بخش دیگر از صحبت‌های جدیدش، به این نکته اشاره کرد که هنوز اپیزود سوم به کار بیشتری احتیاج دارد و برای اپیزود چهارم، کارهای اصلی نیز هنوز انجام نشده است. در این ارتباط و تا قبل از تعطیلی تل‌تیل، این استودیو اعلام کرده بود که اپیزود سوم مردگان متحرک قرار بود در روز ۶ نوامبر (۱۵ آبان) عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.