نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 26 مهر 1397
ساعت 18:15

فروش Black Ops 4 در سه روز اول از ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد

0 از 5

بنا به اطلاعیه تازه Activision، بازی Call of Duty: Black Ops 4 تنها در سه روز اول از فروش ۵۰۰ میلیون دلاری عبور کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام تازه شرکت اکتیویژن، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های ندای وظیفه یعنی Call of Duty: Black Ops 4، موفق شده تا تنها در سه روز اول عرضه از رقم ۵۰۰ میلیون دلار فروش نیز عبور کند. این آمار اکتیویژن البته در برگیرنده فروش این بازی در هر دو نسخه فیزیکی و دیجیتالی آن، روی هر سه پلتفرم مقصد منتشر شده است. گفتنی است که این آمار، البته مشابه آمار بازی سال گذشته Call of Duty: WW2 نیز هست، عنوانی که آن هم موفق شد در همین بازه زمانی سه روزه به فروش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند.

لازم به ذکر است که جدیدترین عنوان شوتر اول شخص و مبتنی بر حالت چندنفره آنلاین Treyarch، از نظر فروش روز اول موفق شده بود تا رکورد بازی WW2 در سال ۲۰۱۷ را شکسته و به تنهایی، لقب پرفروش‌ترین بازی اکتیویژن در روز اول عرضه را به نام خودش ثبت کند. به علاوه این بازی دو برابر بیشتر از آمارهای قبلی روی پلتفرم PC فروخته و دو برابر بیشتر از بازی سال گذشته، در روز اول عرضه بازیکن آنلاین داشته است؛ موضوعی که البته با توجه به ماهیت بازی طبیعی به نظر می‌رسد.  بنا به اطلاعیه Activision، بازی بلک آپس 4 از حیث میانگین تعداد ساعات بازی برای هر بازیکن، مجموع ساعات تجربه بازی و ترکیب آماری بازیکنان هم در بالاترین رتبه ممکن در میان تمامی بازی‌های این سری در نسل هشتم قرار دارد. به شکل مشخص اکتیویژن گفته که بازی از این حیث، رکوردهای Call of Duty: Black Ops 3 را هم پشت سر گذاشته است.

بازی «کال آو دیوتی بلک آپس 4»، فارغ از اینکه برای اولین بار در سری فاقد کمپین تک نفره داستانی است، باز هم این آمارهای رکوردشکن چندان سورپرایزکننده به نظر نمی‌رسند و اکتیوزين و تری‌آرک، در تمام طول کمپین تبلیغاتی تا عرضه بازی نشان دادند که بازی جدید تا چه میزان با استقبال مخاطبان مواجه بوده است. این بازی که حدود ۵ روز پیش عرضه شده، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.