نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 26 مهر 1397
ساعت 12:30

تصویری از لباس‌های اسپایدرمن در اولین بسته‌الحاقی بازی Spider-Man منتشر شد

5 از 5

اولین بسته‌الحاقی بازی Spider-Man هفته آینده منتشر در دسترس قرار خواهد گرفت و شامل سه لباس Spidey جدید در کنار دیگر محتویات خواهد شد.

اولین محتوای Post-Launch برای بازی Spider-Man محصول استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) برای کنسول پلی‌استیشن ۴ بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت. The Heist اولین بسته‌الحاقی از مجموعه بسته‌های The City That Never Sleeps است که برای عرضه در روز سه‌شنبه، اول آبان‌ماه ۹۷ (۲۳ اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی) برنامه‌ریزی شده است. این بسته قرار است که دشمنان، ماموریت‌ها و چالش‌های جدیدی را به بازی Spider-Man اضافه کند. گفتنی است که انتظار می‌رود در کنار عرضه این بسته‌الحاقی، ما شاهد انتشار قابلیت New Game Plus طی آپدیت 1.07 بازی که بزودی منتشر خواهد شد، باشیم.

استودیو اینسامنیاک گیمز امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و طی پستی در وبلاگ پلی‌استیشن، از سه لباس مردعنکبوتی جدید که همراه بسته‌الحاقی The Heist در دسترس قرار خواهند گرفت، رونمایی کرد. همانند بسیاری دیگر از لباس‌ها که در بازی قرار دارند، دوتا از این لباس‌ها به صورت مستقیم از کتاب‌های کامیک مردعنکبوتی گرفته شده است؛ لباس قرمز و مشکی از کامیک بوک Scarlet Spider II و لباس Spider-UK از کامیک Spider-Verse. لباس سوم نیز که با نام Resilient Suit شناخته می‌شود، یک طراحی اورجینال از تصویرگر ایتالیایی شرکت مارول یعنی «گابریل دلتو» (Gabriele Dell'Otto) است. در ادامه شما می‌توانید تصویر مربوط به هر سه این لباس‌ها را مشاهده نمایید:

3451417 7249830940 45293

داستان بسته‌الحاقی The Heist درباره معشوقه پیتر پارکر و شروری به نام فلیشا هاردی که بیشتر با نام Black Cat شناخته می‌شود، است. به دنبال این بسته‌ قرار است که بسته‌الحاقی Turf Wars که برای عرضه در ماه نوامبر سال جاری برنامه‌ریزی شده و بسته‌الحاقی Silver Lining که برای عرضه در ماه دسامبر سال جاری برنامه‌ریزی شده، عرضه شود. شما می‌توانید بسته‌الحاقی The Heist را به صورت جداگانه با قیمت ۱۰ دلار آمریکا یا در قالب باندل The City That Never Sleeps  با قیمت ۲۵ دلار تهیه نمایید. در ادامه شما می‌توانید تیزر مربوط به اولین بسته‌الحاقی بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با ما و دیگر کاربران در وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

 بازی Spider-Man در ماه گذشته میلادی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ شرکت سونی در دسترس قرار گرفت و به یک موفقیت تجاری بزرگ تبدیل شد و توانست تحسین‌های زیادی از سوی منتقدین کسب کند. این بازی در نقد و بررسی بازی اسپایدرمن در وبسایت بازی‌مگ به قلم حسین صدری توانست نمره عالی ۹.۵ از ۱۰ را دریافت کند. گوشه‌ای از این نقد به شرح زیر است:

خیلی غیرعادی و باورنکردنی است وقتی با یک بازی اسپایدرمن روبرو می‌شوید که همه‌چیزش درست و روی حساب و کتاب است. باورم نمی‌شود توانسته‌ام این روز را ببینم. روزی که در آن اسپایدرمن توانسته از زندان اکتیویژن و استودیوهای کج سلیقه‌اش خارج شود و میزبانانی چون سونی و اینسامنیاک پیدا کند. الحق که سازنده‌ها نه چیزی را جا انداخته‌اند و نه از نکته‌ای بی‌تفاوت گذر کرده‌اند. Marvel’s Spider-Man نه تنها با لیاقت تمام، همه‌ی آن چیزی که از جان اسپایدی می‌خواستیم را ارائه کرده، بلکه پایش را فراتر هم گذاشته. جدیدترین اثر اینسامنیاک یک اسپایدرمن کامل و یک اکشن-ادونچر اصیل و تمام‌عیار است که بی‌شک طعمش تا مدت‌ها از زیر زبانتان خارج نمی‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.