نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 25 دی 1397
ساعت 15:00

تاریخ انتشار آخرین قسمت از بازی The Walking Dead فاش گردید

5 از 5

Skybound Games ظاهرا از طریق منوی اصلی بازی، تاریخ انتشار قسمت آخر The Walking Dead: The Final Season را فاش کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ طبق اعلام قبلی استودیو Skybound Games، امروز پس از مدت‌ها انتظار طرفداران، سرانجام قسمت سوم از فصل آخر بازی «مردگان متحرک» منتشر شد. درحالی که طرفداران این بازی اینک می‌توانند ادامه داستان بازی را دنبال کنند، در یک نکته جالب پیرامون این بازی، حالا تاریخ عرضه آخرین قسمت از این فصل نیز از طریق منوی اصلی داخل بازی فاش شده است. براساس این گزارش در منوی داخل بازی موعد عرضه قسمت چهارم فصل برای ماه مارس ذکر شده است.

بازی The Walking Dead: The Final Season یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین محصولات Telltale Games تا پیش از انحلال این تیم بود، بازی که تنها دو قسمت تا پایان فاصله داشت و نگرانی زیادی درباره اینکه اصولا فرجامی در انتظار سری باشد وجود داشت. در هر صورت، Skybound Games مدتی بعد اعلام کرد که حقوق این بازی را به دست آورده و مسئولیت ساخت و انتشار دو قسمت نهایی را برعهده می‌گیرد. این استودیو با تیمی متشکل از تعدادی از اعضای سابق سازنده بازی در تل‌تیل، مراحل توسعه را دنبال کرد و نتیجه این کار، انتشار قسمت سوم این فصل در امروز بود. درحالی که این تیم هنوز تاریخ انتشار قسمت آخر را به صورت رسمی اعلام نکرده، ولی منوی اصلی بازی تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) را موعد عرضه قسمت «Broken Toys» ذکر کرده است. شما در ادامه می‌توانید تصویر منوی بازی را مشاهده کنید.

 walking dead ep 4

همان‌طور که اشاره شد، این تاریخ البته هنوز اعلام رسمی نشده و به همین خاطر ممکن است با تغییراتی هم مواجه باشد. با این حال، حتی اشاره به این تاریخ نیز نشان می‌دهد که طرفداران خیلی برای انتشار قسمت آخر منتظر نمی‌مانند. فصل آخر این بازی موسوم به «The Walking Dead: The Final Season» هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. گفتنی است که نسخه کامپیوتر این بازی فقط از طریق پلتفرم Epic Games Store در دسترس قرار دارد. قسمت نهایی این قسمت نیز همان طور که اشاره شد و اگر تغییر خاصی رخ ندهد، در روز ۶ فروردین منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.