نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 25 دی 1397
ساعت 11:42

یکی از سازندگان بازسازی Final Fantasy VII درباره‌ی چالش‌های اکشن بازی می‌گوید

0 از 5

ظاهراً تبدیل سبک مبارزات از نوبتی به اکشن همزمان چالش‌های زیادی همراه خود داشته

پس از سال‌ها گمانه‌نی و خواهش طرفداران، کمپانی اسکوئر انیکس خبر بازسازی نسخه‌ی هفتم Final Fantasy را طی مراسم E3 2015 اعلام کرد؛ اما پس از سه سال، هنوز هم این بازی در سکوت خبری به سر می‌برد. تهیه‌کننده‌ی بازی، آقای یوشینوری کیتاسه و تتسویا نومورا، کارگردان، اصرار دارند که ساخت بازی متوقف نشده، اما واضح است که مشکلی این بین به‌وجود آمده و توسعه‌ی این عنوان به کندی پیش‌ می‌رود.

آقای Shinichiro Biwa، برنامه‌ریز تیم اسکوئر انیکس طی مصاحبه‌ای درباره‌ی پروسه‌ی ساخت این بازسازی اطلاعاتی را فاش کرده است. به گفته‌ی او، دلیل اصلی کندی ساخت بازی، تبدیل سبک مبارزات نوبتی بازی اصلی به اکشن است. با مبارزات نوبتی، سازندگان می‌توانستند به نوعی "تقلب" کنند اما حالا مجبورند تا محیط‌های بازی را از نو طراحی کنند تا مناسب حرکات بازیکن و دشمنان باشد. همه‌ی محیط‌های بازی باید این سه قدم را بردارند که این کار به نظر بی‌نهایت دشوار می‌رسد:

  • قدم اول: محیط‌های بازی اصلی باید کاملاً درک شوند.
  • قدم دوم: تمام تغییرات و اضافات برنامه‌ریزی می‌شوند و سپس طی جلساتی، به تأیید نهایی رسیده و منابع مورد نیازشان محاسبه می‌شود.
  • قدم سوم: پیاده کردن قدم دوم و پولیش کردن آن.

قبل از ساخت هر محیط، همه‌چیز از شخصیت‌ها و دشمنان، انیمیشن و تمام اشیاء باید ساخته و به تأیید نهایی برسند؛ سپس کل مرحله ساخته و پرداخته و پولیش می‌شود. به گفته‌ی آقای Biwa، برنامه‌ریزی و ساخت موارد لازم در تابستان 2018 به اتمام رسید و الان درحال ساخت دنیای بازی هستند.

هنوز معلوم نیست این بازسازی چه زمانی عرضه می‌شود، اما واضح است که اسکوئر انیکس با دقت و وسواس تمام کار خود را می‌کند تا بازسازی درخودر این اثر کلاسیک تحویل بازار دهد. بازسازی فاینال فانتزی در حال توسعه‌ برای PS4 است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.