نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 25 خرداد 1397
ساعت 10:18

تتسویا نومورا: بازسازی Final Fantasy VII در حال توسعه است

0 از 5

بازی مرحله‌ی طرح‌های اولیه را طی کرده و درحال توسعه است

در مراسم E3 2018 چند تریلر رنگارنگ از Kingdom Heart III پخش شد اما هیچ نشانی از بازسازی نسخه‌ی هفتم Final Fantasy VII نبود. Tetsuya Nomura، کارگردان هردو عنوان، طی مصاحبه‌ای با The Verge بیان کرد:

ما درحال توسعه‌ی همزمان [ فاینال فانتزی 7] هستیم و این بازی در مراحل ابتدایی قرار ندارد. ما واقعاً در حال توسعه‌ی آن هستیم.

درواقع طی این مدت، صد در صد تمرکز را روی کینگدام هارتز گذاشته‌ایم، سپس صد در صد تمرکز را روی فاینال فانتزی، و دوباره روی کینگدام هارتز... فقط عقب و جلو می‌رفتیم. عین [کار کردن روی] دو عنوان است؛ قرار است [فاینال فانتزی 7 بعد از عرضه‌ی کینگدام هارتز 3] منتشر شود. من این موضوع را به این شکل می‌بینم.

ایشان تکرار کرد که تأخیر نسخه‌ی سوم کینگدام هارتز 3 به علت نیاز بازی نبود:

خیلی افراد، از جمله سازندگان سخت‌افزار، تیم فروش و بازاریابی به ما گفتند که زمان خوبی برای عرضه‌ی بازی نیست. برای Kingdom Hearts III، دفتر غربی از ما خواست تا حد ممکن تاریخ عرضه‌ی ژاپنی و غربی بازی نزدیک هم باشد و به همین علت نمی‌توانستیم فقط نگران مسائل مربوط به بازار ژاپن باشیم. به این قضیه نگاه کردیم و به ما گفتند که بهترین زمان برای عرضه‌ی بازی اواخر ژانویه است. البته ما به این موضوع نیز فکر کردیم که پروسه‌ی ساخت را سریع‌تر کنیم تا زودتر از زمانی که گفته بودند مناسب نیست عرضه کنیم، اما تیم توسعه دهنده گفتند که نه، نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. می‌توانیم به تأخیر بیندازیم ولی نمی‌توانیم زودتر عرضه کنیم. پس اگر قرار است آن را به تأخیر بیندازیم، وقت داریم تا بیشتر روی بازی کار کنیم و همه‌ی این چیزها منجر به این شد که روی این تاریخ عرضه‌ موافقت کنیم.

91

آقای نومورا در آخر از عشق خود به خلق کردن و این‌که چطور زمان لازم برای ساخت دو عنوان بزرگ مثل کینگدام هارتز 3 و فاینال فانتزی 7 را می‌گذراند توضیح داد:

من اصلاً از آن خسته نمی‌شوم. این کار برایم بسیار مفرح است. درواقع من اصلاً ارتباط‌های انسانی را بر کارم ترجیح نمی‌دهم؛ به‌‌خاطر همین اگر مجبور نباشم با آدم‌ها سروکار داشته باشم، می‌خواهم روی کارم و خلق کردن وقت بگذارم. کارکردن برایم از کار نکردن راحت‌تر است.

من برای خلق کردن نیاز به طرفدارانم دارم تا بازی را انجام بدهند، به همین علت آن‌ها یکی از فاکتور‌های مهم برای ایجاد انگیزه در من هستند.

بازسازی Final Fantasy VII انحصاراً برای PS4 در دست ساخت است. Kingdom Hearts III نیز در تاریخ پنجم بهمن‌ماه در آسیا و ژاپن و نهم بهمن‌ماه 1397 در غرب، برای Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.