نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 25 دی 1397
ساعت 21:14

تمام فعالیت‌های Anthem دارای Matchmaking خواهند بود

0 از 5

بایوویر خاطرنشان کرد که بازیکنان قبل از شروع فعالیت‌های متعدد بازی، نیازی به پیدا کردن گروه نخواهند داشت

یکی از سوالات بازیکنان پیرامون Anthem، این بوده که آیا کمپانی بایوویر امکانی برای بازیکنان کژوال و یا کسانی قصد تک‌نفره بازی کردن این عنوان را دارند قرار داده تا بتوانند فعالیت‌های دشوار را بازی به اتمام برسانند یا نه.

آقای Ben Irving، تهیه‌کننده‌ی بازی، در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر درباره‌ی نیاز بعضی از فعالیت‌ها به گروه‌، تأیید کرد که همه‌ی فعالیت‌های بازی دارای Matchmaking خواهد بود.

برای تمام فعالیت‌های بازی مچ‌میکینگی وجود خواهد داشت.

مچ‌میکینگ سال‌هاست که به المانی استاندارد در بازی‌های co-op تبدیل شده؛ دلیل نگرانی طرفداران، صرفاً به‌خاطر موفقیت عنوان Destiny شرکت بانجی است که با وجود عدم حضور این قابلیت، به موفقیت عظیمی دست‌ یافته است.

Destiny برای اکثر محتوای پایانی و دشوار بازی، هیچ مچ‌میکینگی را ارائه نکرده و تلاش‌هایش برای رفع این مشکل با معرفی بازی‌های هدایت شده (Guided games) به علت زمان طولانی لازم برای انتظارشان شکست خورده است؛ احتمالاً اکثر بازیکنان علاقه‌ای به راهنمایی شدن در این بازی‌ها ندارند.

این خبر خوبی برای طرفداران انتم است و در صورتی که مایل به استفاده از این قابلیت نباشند نیز همیشه سایت‌ها و انجمن‌های مخصوص پیدا کردن هم‌بازی در اینترنت موجود است.

Anthem، سوم اسفندماه سال جاری برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.