نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 26 دی 1397
ساعت 09:00

گوریلا بعد از دیدن دموی Death Stranding شدیدا تحت تاثیر قرار گرفت

5 از 5

هیدئو کوجیما و تیمش پس از سه سال، به استودیو Guerrilla برگشتند تا نتیجه کارشان با موتور دسیما را به اعضای استودیو نشان دهند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ هیدئو کوجیما به تازگی و بعد از سه سال، یک بار دیگر به آمستردام و استودیو Guerrilla Games رفت. او سه سال پیش و زمانی که به دنبال یک موتور بازی‌سازی برای ساخت Death Stranding بود، درنهایت از گوریلا گیمز یک نسخه از موتور بازی اختصاصی آن‌ها یعنی Decima Engine را دریافت کرد و حالا پس از سه سال، او همراه با یک نسخه دمو از Death Stranding، به گوریلا رفته تا نتیجه کار خود را به نمایش بگذارد.

سه سال پیش و زمانی که ایده ساخت Death Stranding توسط کوجیما مطرح شد، یکی از اولین خواسته‌های او پیدا کردن یک موتور بازی‌سازی مناسب بود که در پایان جستوها، او موفق شد با همکاری سونی، موافقت Guerrilla را برای دراختیار گذاشتن یک نسخه از موتور بازی‌سازی Decima جلب کند. Decima موتور بازی است که گوریلا از آن برای ساخت بازی Horizon Zero Dawn استفاده کرده بود. گوریلا البته قبلا نیز برای ساخت یک بازی دیگر انحصاری PS4 نیز برای بازی Until Dawn، این موتور بازی را در اختیار Supermassive هم گذاشته بود.

امروز پس از گذشت سه سال، کوجیما دمویی از بازی Death Stranding را برای کارمندان گوریلا گیمز بازی کرد که با توجه به بازخوردهای پس از این نمایش، به نظر اعضای گوریلا «شدیدا تحت تاثیر قرار گرفته‌اند». در این رابطه، هرمن هولست (Hermen Hulst) از موسسان استودیو گوریلا در پستی توییتری، به جعبه‌ای اشاره کرده که زمانی نسخه‌ای از دسیما را در داخل آن به کوجیما داده بود و حالا او همان جعبه را این بار به همراه دمو بازی Death Stranding از کوجیما دریافت کرده است:

سه سال پیش ما نسخه‌ای از کدهای اصلی موتور Decima Engine را به کوجیما پروداکشنز در همین جعبه داده بودیم. امروز آقای کوجیما به استودیو گوریلا برگشت تا به ما کار بزرگ و شگفت‌انگیزش یعنی Death Stranding را نشان بدهد. شدیدا تاثیرگذار بود!

death stranding guerilla1

پیرامون این نمایش، برخی دیگر از بازی‌سازان گوریلا نیز بازخوردهای خود نسبت به این دمو را به اشتراک گذاشتند؛ Michiel Leeuw کارگردان فنی گوریلا، دموی بازی و کار کوجیما را «یک نمایش شگفت‌انگیز» توصیف کرده، و در ادامه گفته که «به خاطر آنچه که کوجیما خلق کرده شدیدا افتخار می‌کند». یکی دیگر از پست‌ها نیز به تصویری از سه سال گذشته و در ادامه تصویری از امروز اشاره دارد:

تصویر اول: سه سال پیش، زمانی که از گوریلا بازدید کردیم و آن‌ها از ما با نسخه اصلی Decima Engine استقبال کردند. تصویر دوم: امروز، ما به گوریلا نشان دادیم که با دسیما چه چیزی ساختیم.

death stranding guerilla1death stranding guerilla1

در این چند هفته، خبرها درباره بازی Death Stranding بیشتر و بیشتر شده که جملگی، به نزدیک بودن تاریخ عرضه بازی اشاره داشتند. درحالی که هنوز تاریخ عرضه بازی مشخص نشده و طرفداران همچنان سوالات زیادی درباره اصولا ماهیت بازی دارند، به نظر می‌رسد که صحبت‌های اعضای گوریلا می‌تواند آن‌ها را کاملا به این بازی امیدوار نگه دارد.

بازی Death Stranding هم‌اکنون توسط کوجیما پروداکشنز در دست تهیه است و قرار است به صورت انحصاری، برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.