نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 08 اسفند 1397
ساعت 18:10

بازی جدید The Walking Dead کنسل شد

ساخت عنوان شوتر The Walking Dead استودیوی Overkill لغو شد

0 از 5

Skybound Games که بخشی از Skybound Entertainment است، اعلام کرد که قراردادشان را با Starbreeze سر عنوان Overkill’s The Walking Dead لغو کرده‌اند و در نتیجه‌، توسعه‌ی این عنوان دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد. این کمپانی در ادامه، بیانیه‌ی زیر را منتشر نموده و از این طریق، از طرفداران سری مرده‌ی متحرک به‌خاطر کیفیت پایین بازی عذرخواهی کرده است.

از امروز، قراردادمان را با Starbreeze Studios لغو و روند توسعه‌ی بازی OVERKILL’S THE WALKING DEAD را متوقف کرده‌ایم. سازندگان ما و داستان‌هایشان، هسته‌ی Skybound را تشکیل می‌دهند و ما از سال 2014، سخت مشغول گسترش دنیای مرده‌ی متحرک به یک شوتر اول‌شخص کوآپ محشر بوده‌ایم.

ما به همراه Starbreeze تمام تلاشمان را به‌کار بستیم تا مشکلاتی را که شاهدشان بودیم حل کنیم، اما در نهایت OVERKILL’S THE WALKING DEAD نه به سطح استانداردهای ما رسید و نه به چیزی که وعده داده بودیم تبدیل شد؛ از طرفدارانمان عذرخواهی می‌کنیم و در احساس مأیوس شدنشان از محصول نهایی شریکیم.

ما به ارائه‌ی محصولات درجه یک به مشتریانمان ادامه خواهیم داد و به دنبال گزینه‌های دیگر برای تبدیل این IP به بازی‌های ویدیویی خواهیم بود.

وضعیت ناامید کننده‌ی Overkill’s The Walking Dead هنوز هم برای شرکت Starbreeze دردسر درست می‌کند؛ فروش پایین بازی باعث شد این شرکت چند ماه پیش مجبور به نوسازی شود. با توجه به بیانیه‌ای که این شرکت برای سایت VG247 فرستاده، ممکن است به‌روزرسانی سیزن دوم بازی برای کسانی که بازی را خریداری کرده‌اند منتشر شود؛ هرچند که احتمال حذف شدن کامل بازی از صفحه‌ی استیم وجود دارد.

انتظار می‌رود این محصول در آینده‌ی نزدیک از پلتفرم استیم برداشته شود. Starbreeze و Skybound به دنبال رسیدن به این توافق هستند و Starbreeze سعی می‌کند تا این مسئله را سر راه بردارد تا بتواند به طریقی دوستانه، به هدف اتمام ساخت و عرضه‌ی سیزن دوم بازی برسد.

همین هفته‌ی گذشته، 505 Games، ناشر نسخه‌ی کنسولی بازی به طرفداران اطمینان داده بود که این عنوان برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد و تنها دچار تأخیر شده است؛ اما در شرایط حاضر، احتمال عرضه‌ی Overkill’s The Walking Dead روی این دو کنسول غیر محتمل به‌نظر می‌رسد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.