نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 09 اسفند 1397
ساعت 09:00

همه محتواهای پس از عرضه The Division 2 مشخص شدند

Ubisoft از برنامه عرضه محتواهای پس از عرضه دیویژن 2 در سال اول رونمایی کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت با انتشار یک تریلر جدید، از برنامه‌های خود برای انتشار محتواهای پس از عرضه Tom Clancy’s The Division 2 پرده‌برداری کرده است. این عنوان که فاصله چندانی تا عرضه رسمی ندارد، به عنوان یک بازی جهان‌باز کاملا آنلاین و با دنیایی اشتراکی، انبوهی از محتواهای قابل بازی نظیر مراحل داستانی، نقشه‌ها، مادها و ... را دریافت خواهد کرد که برای سال اول، این محتواها به صورت رایگان عرضه می‌شوند.

The Division 2 گرچه هنوز به صورت رسمی عرضه نشده، ولی یوبی‌سافت نقشه راه و برنامه‌های خودش برای نحوه انتشار همه محتواهای پس از عرضه این بازی برای سال اول را منتشر کرده است. این بازی که تقریبا یک سال پیش به صورت رسمی معرفی شده بود، حالا فقط چند هفته با عرضه فاصله دارد. با توجه به همین موضوع، Massive Entertainment به عنوان استودیو توسعه‌دهنده این بازی، اخیرا از برنامه‌های جاه‌طلبانه خود برای سرگرم نگه داشتن بازیکنان در این بازی، آن هم برای مدتی بسیار طولانی‌تر پرده‌برداری کرده است. پیرامون محتواهای پس از عرضه، این استودیو قبلا هم گفته بود که با توجه به تجربیات کسب شده از بازی اول، طرفداران می‌توانند منتظر یک برنامه گسترده و بسیار بزرگ‌تر نسبت به بازی اول درباره محتواهای پس از عرضه نسخه دوم باشند. شما در ادامه، تریلر معرفی این محتواها را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به این تریلر اولین محتواهای بزرگی که در انتظار این بازی است، حالت‌های Tidal Basin و Operation Dark Hours هستند. به گفته یوبی‌سافت، Tidal Basin یک حالت قابل بازی کاملا جدید از نوع استحکامات گروه‌های درگیر (Faction stronghold) در شهر است و حالت دیگر یعنی Operation Dark Hours، یک حالت جدید از نوع Raid است که در آن برای اولین بار در این سری، از هشت بازیکن تشکیل می‌شود. پس از انتشار این محتواها، یوبی‌سافت در فصل تابستان، پاییز و زمستان آینده نیز مجموعه محتواهایی را به ترتیب در قالب اپیزودهای اول، دوم و سوم منتشر خواهد کرد. با توجه به توضیح سازندگان، برای این بازی یک Year 1 Pass نیز عرضه خواهد شد که دارندگان می‌توانند به همه این محتواها هفت روز پیش از عرضه رسمی، به علاوه برخی از آیتم‌های سفارشی‌سازی و تزئینی کاملا انحصاری دسترسی داشته باشند. با این حال همه محتواهای قابل بازی معرفی شده، در موعد عرضه خودشان به صورت رایگان نیز قابل دریافت هستند.

پیرامون اپیزودها، یوبی‌سافت گفته که این محتواها به صورت مجموعه‌ای هستند و نه تنها المان‌های جدیدی را به گیم‌پلی بازی اضافه می‌کنند، بلکه بازی را از نظر داستانی نیز گسترش می‌دهند. در خبری دیگر پیرامون این بازی، یوبی‌سافت چند روز دیگر یک دوره بتای عمومی و آزمایشی را هم میزبانی خواهد کرد؛ به این ترتیب بازیکنان، می‌توانند از روزهای ۱ تا ۴ مارس (۱۰ تا ۱۳ اسفند) این بازی را با توجه به شرایطی که قبلا توضیح داده شده به صورت رایگان تجربه کنند. بازی Tom Clancy’s The Division 2 قرار است در ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.