نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 01 بهمن 1397
ساعت 15:00

صحبت‌های تازه یوبی‌سافت درباره محتواهای پس از عرضه The Division 2

5 از 5

یوبی‌سافت به تازگی به انواع محتواهای پس از عرضه‌ای که قرار است برای بازی The Division 2 منتشر شود اشاره کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت با نسخه اول بازی The Division، یکی از مهم‌ترین تجربه‌های خود در عرضه بازی‌های Game as Service را داشت و در چند مقطع، بواسطه محتواهایی که ماه‌ها پس از عرضه اولیه بازی منتشر شدند موفق به بازگرداندن جامعه بازیکنان خودش شد. این شرایط برای The Division 2 نیز وجود دارد و حتی به گفته یوبی‌سافت، این بازی قرار است به شکلی پیوسته و مداوم، نقشه‌ها، مادها و محتواهای قابل بازی حتی بیشتری هم دریافت کند. خصوصا اینکه این محتواها قرار است برای سال اول، کاملا به صورت رایگان هم دراختیار قرار بگیرند.

به تازگی تونی استورتزل (Tony Sturtzel) از استودیو Massive Entertainment، در مصاحبه‌ای جدید توضیحات تازه‌ای را در این زمینه مطرح کرده است. به گفته او گرچه بازی در روز اول، فقط با دو نوع ماد PvP و چند نقشه عرضه می‌شود، ولی نقشه‌های بیشتر، مراحل داستانی جدیدتر و حتی مادهای PvP بیشتر نیز به مرور و پس از عرضه بازی به صورت رایگان منتشر خواهند شد.

ما قطعا مادهای خیلی بیشتری را به صورت رایگان به عنوان محتواهای پس از عرضه منتشر می‌کنیم. هدف فعلی ما، این است که این بازی را به همراه تعداد کمی نقشه که منحصرا فقط برای کسب بهترین تجربه ممکن در بخش PvP ساخته شدند عرضه کنیم. تصمیم ما این بوده که ذهنیت اصلی بازیکنان به این سمت باشد، که ابتدا کمپین اصلی را تکمیل کنند تا محتواهای مرتبط با پایان بازی آزاد شده و در این زمان انتظار داشته باشند، که مادها و مراحل جدیدتر نیز به شکل پیوسته عرضه شود. ما همچنین یک تعهد طولانی و مداومی به پشتیبانی از بازی داریم و در همین رابطه، مراحل داستان‌محور جدید، نقشه‌ها و محتواهای گسترش‌دهنده نقشه نیز قرار است به شکل رایگان عرضه شوند. به این ترتیب جامعه بازیکنان مشتاق ما می‌توانند همچنان و برای مدتی طولانی در این دنیا بازی کرده و سرگرم شوند.

پیرامون این بازی، یوبی‌سافت اخیرا جزئیات جدیدی از حالت دارک زون The Division 2 منتشر کرد و در این بین، از ماد اختصاصی Conflict که یک حالت PvP با نقشه‌هایی مجزا از دنیای جهان‌باز بازی هست نیز رونمایی کرد. به این ترتیب صحبت‌های جدید نشان می‌دهد که ماد Conflict نیز در شاخه حالت‌هایی قرار می‌گیرد که از نقشه‌های رایگان پس از عرضه برخوردار می‌شود. با درنظر گرفتن اهمیت تکمیل داستان، در یک خبر مرتبط دیگر یوبی‌سافت طول بخش داستانی و کمپین اصلی بازی را هم حدود ۴۰ ساعت ذکر کرده بود.

بازی Tom Clancy's The Division 2 قرار است در روز ۱۲ مارس ۲۰۱۹ (۲۱ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.