نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 29 دی 1397
ساعت 13:00

طول بخش داستانی The Division 2 مشخص شد

0 از 5

یوبی‌سافت اخیرا فاش کرده که کمپین داستانی بازی The Division 2، برای تکمیل می‌تواند تا ۴۰ ساعت نیز به طول بیانجامد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی The Division 2 به عنوان دنباله‌ای برای اولین نسخه از این مجموعه بازی شوتر آنلاین و با دنیایی اشتراکی، به موعد انتشار خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. این موضوع هم به معنای آن است که یوبی‌سافت و استودیو Massive Entertainment نیز به تدریج، اطلاعات و جزئیات بیشتری از بازی را فاش می‌کنند و در این رابطه، اخیرا چند تریلر با محوریت معرفی ویژگی‌های جدید در حالت دارک زون در بازی دوم نیز منتشر شده بود. به تازگی نیز در یک پست تازه در Xbox Wire، یوبی‌سافت تصمیم گرفته تا به روشن‌تر کردن برخی دیگر از جنبه‌های PvP و حالت‌های چندنفره بپردازد که البته در این بین، جزئیات اندکی هم از بخش داستانی بازی فاش شده است.

در این زمینه، یکی از اطلاعات جالبی که فاش شده درباره طول بخش داستانی بازی است که به گفته یوبی‌سافت، این کمپین می‌تواند تا ۴۰ ساعت نیز برای تکمیل به زمان نیاز داشته باشد؛ مدت زمانی که برای یک بازی همواره آنلاین و با تمرکز بیشتر روی بخش‌های چندنفره بسیار زیاد به نظر می‌رسد، و نشان‌دهنده یک خط داستانی پیچیده‌تر و گسترده‌تر نسبت به بازی اول نیز هست. پیرامون مراحل کمپین داستانی، یوبی‌سافت پیش از این نیز فاش کرده بود که درست مثل بازی اول، مراحل اصلی در بازی دوم نیز هم به صورت چندنفره و هم به صورت تک‌نفره قابل تجربه هستند، که البته در هر دو حالت نیز نیاز به اتصال اینترنت وجود دارد. همچنین این مراحل و به طور کلی کمپین داستانی، به نظر به شکلی طراحی شده که بازیکنان در هنگام تکمیل آن، از سلاح‌ها و تجهیزات لازم برای دنبال کردن فعالیت‌های جانبی در دنیای بازی و همچنین فعالیت‌هایی که پس از تکمیل کمپین باز می‌شوند نیز برخوردار باشند.

بازی Tom Clancy's The Division 2 قرار است در روز ۱۲ مارس ۲۰۱۹ (۲۱ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود؛ در این رابطه البته اخیرا فاش شد که نسخه کامپیوتر بازی، قرار است به جای استیم، به شکل انحصاری توسط فروشگاه اپیک گیمز عرضه شود. دوره بتا خصوصی این بازی نیز از روز هفتم تا دهم فوریه (۱۸ - ۲۱ بهمن) جریان خواهد داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.