نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 28 دی 1397
ساعت 09:30

در The Division 2 سه منطقه Dark Zone وجود دارد

0 از 5

یوبی‌سافت به تازگی دو تریلر تازه از The Division 2 با محوریت حالت‌های Dark Zone و Conflict منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت به تازگی دو ویدیو تازه از Tom Clancy’s The Division 2 منتشر کرده که تمرکز آن‌ها روی دو حالت Dark Zone و Conflict در این بازی است. حالت دارک زون، یکی از محبوب‌ترین مادها در بازی اول بود که به صورت PvEvP دنبال می‌شود. گفتنی است که ماد دیگر یعنی Conflict (درگیری) یک حالت مجتمع و اختصاصی برای مبارزات PvP است. شما در ادامه این دو ویدیو جدید را مشاهده می‌کنید.

 

یوبی‌سافت در ویدیو اول، به توصیف ویژگی‌های کلی حالت‌های Dark Zone و Conflict پرداخته که در جریان آن، مشخص می‌شود که در نقشه بازی The Division 2 در واشینگتون دی‌سی، در مجموع سه منطقه دارک زون وجود دارد. در این رابطه، فاش شده که هر کدام از این مناطق نیز چالش‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خودشان را دارند. گفتنی است که بازی و رقابت در دو مورد از این مناطق دارک زون، به شکلی است که چه در بحث تهاجمی و چه دفاعی، بازیکنان با سطح پایین نیز از شانس برای پیروزی و دریافت پاداش برخوردارند چون با بازیکنان هم سطح رقابت می‌کنند. با این حال دارک زون سوم، حالتی به مراتب چالشی‌تر داشته و تشکیل شده از بازیکنانی با هر سطح است.

گفتنی است که بازی «دیویژن 2» برخلاف بازی اول که از یک منطقه دارک زون مجتمع برخوردار بود، این بار از سه منطقه دارک زون که هر کدام داستان مختص به خودش را دارد تشکیل می‌شود. در این ویدیوها همچنین یک بار دیگر به بازگشت ویژگی Rogue نیز اشاره شده که حالا از همان روز عرضه، روگ شدن بازیکن از ویژگی‌های بروزرسانی سال ۲۰۱۷ بازی اول برخوردار است. جدای از این، بازیکنان روگ حالا از امکاناتی نظیر هک کردن ترمینال‌ها و پیدا کردن آیتم‌های باارزش و ... نیز برخوردار هستند. بازی همچنین برای بازیکنان سه حالت مختلف روگ شدن را در نظر گرفته است. حالت معمولی Rogue که برای مبارزات غیر مرگبار با نیروهای دیویژن صورت می‌گیرد. حالت دوم Disavowed Rogue که حالتی تهاجمی‌تر و مرگ‌بارتر دارد، و درنهایت نیز حالت Manhunt Status که بالاترین سطح از حالت روگ است و بازیکن را در صدر اهداف برای دیگر افراد دیویژن نمایش می‌دهد.

ماد جدید Conflict نیز در تریلر جدید معرفی شده که قرار است از روز اول عرضه در بازی وجود داشته باشد. این یک ماد ۴ علیه ۴ بازیکن میان نیروهای دیویژن و نیروهای روگ است که در دوحالت Skirmish و Domination، و در سه نقشه مختلف در بیرون از نقشه اصلی بازی انجام می‌گیرد. پیرامون مادها نیز درحالی که هدف در Skirmish کشتن نیروهای رقیب است، در حالت Domination تیم‌ها باید روی تصرف مناطق و دریافت امتیاز رقابت کنند. گفتنی است که پاداش‌ها و لوت‌های این بخش نیز اختصاصی هستند.

بازی Tom Clancy's The Division 2 قرار است در روز ۱۲ مارس ۲۰۱۹ (۲۱ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. دوره بتا خصوصی این بازی نیز از روز هفتم تا دهم فوریه (۱۸ - ۲۱ بهمن) جریان خواهد داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.