نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 20 دی 1397
ساعت 09:00

خبری از عرضه نسخه کامپیوتر بازی The Division 2 روی استیم نیست

0 از 5

کمپانی یوبی‌سافت در خبری اعلام کرد که نسخه کامپیوتر بازی The Division 2 فقط از طریق فروشگاه‌های اپیک گیمز و یوپلی عرضه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) اعلام کرد که نسخه رایانه‌های شخصی بازی The Division 2 از طریق فروشگاه‌های اپیک گیمز و یوپلی عرضه خواهد شد. بنابراین برخلاف نسخه اورجینال بازی The Division، خبری از عرضه عنوان شوتر/تیراندازی و سوم شخص آینده این کمپانی فرانسوی روی شبکه استیم نخواهد بود.

البته به نظر می‌رسد که بازی The Division 2 تنها عنوان شرکت یوبی‌سافت نخواهد بود که در انحصار فروشگاه اختصاصی اپیک گیمز قرار می‌گیرد. شرکت اپیک گیمز طی پستی در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که این حرکت، یک قرارداد همکاری با یوبی‌سافت است که شامل تعدادی از بازی‌های آینده این شرکت می‌شود. هنوز مشخص نشده است که کدام یک از بازی‌های آینده یوبی‌سافت تحت این قرارداد خواهند بود اما بنابر اعلام اپیک گیمز، جزییات نهایی پیرامون این موضوع طی ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.

شرکت اپیک گیمز در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی بود که از فروشگاه اختصاصی بازی‌های خود برای پلتفرم کامپیوتر رونمایی کرد که در مقایسه با پلتفرم استیم، سود بیشتری در اختیار توسعه دهندگان می‌گذارد؛ به خصوص آن دسته از توسعه دهندگانی که عناوین خود را با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal Engine بسازند. مدتی بعد از این خبر نیز شرکت اپیک گیمز از اولین بازی‌های انحصاری این فروشگاه نظیر عنوان جدید استودیو سوپرجاینت گیمز به نام Hades که در جریان گیم اواردز ۲۰۱۸ معرفی شد و همچنین، نسخه رایانه‌های شخصی از بازی تحسین شده Journey رونمایی کرد و کمی بعد سراغ دیگر‌ بازی‌هایی که انتظار می‌رفت روی شبکه استیم عرضه شوند، رفت؛ نظیر قسمت‌های باقی مانده از فصل نهایی بازی Telltale’s The Walking Dead: The Final Season. در این میان، Discord اعلام کرد که سهم بیشتری از فروش بازی‌های فروشگاه خود را در مقایسه با استیم و اپیک گیمز، در اختیار توسعه دهندگان خواهد گذاشت و در حال حاضر، به نظر می‌رسد که این کمپانی نیز در حال مذاکره برای عرضه تعدادی از بازی‌های آینده به صورت انحصاری از فروشگاه خودش است.

در پایان، بازی The Division 2 در تاریخ ۲۴ام اسفندماه ۹۷ (۱۵ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.