نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 29 دی 1397
ساعت 09:00

خلاصه نقدهای Ace Combat 7 از دید سایت‌های مطرح دنیا

5 از 5

با توجه به عرضه Ace Combat 7: Skies Unknown، منتقدین مطرح صنعت گیم نیز بازخوردها و نقدهای خود نسبت به آن را منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Ace Combat 7: Skies Unknown جدیدترین نسخه از سری بازی‌های قدیمی ژانر پرواز و پروازهای جنگی Ace Combat است که پس از بیش از ۱۰ سال از آخرین شماره اصلی، به تازگی برای احیای این مجموعه عرضه شده است. ایس کامبت گرچه در این بین شاهد عرضه نسخه‌های فرعی هم بوده، ولی آخرین نسخه اصلی از این سری، بازی Ace Combat 6، در سال ۲۰۰۷ یعنی حدود ۱۲ سال پیش منتشر شده بود. فضاسازی بازی جدید نیز برخلاف Assault Horizon در یک دنیای شبه‌واقعی (Strangereal)، و داستان نیز پیرامون رقابت و درگیری میان Osean Federation و Erusea است.

نسخه هفتم از سری ایس کامبت، اولین بار در سال ۲۰۱۵ رونمایی شده بود و در ابتدای کار، تصور بر این بود که این عنوان به عنوان یک بازی انحصاری پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. با این حال در ادامه فاش شد که ناشران بازی چنین تصمیمی ندارند و Ace Combat 7 به عنوان یک بازی چندپلتفرمی، برای ایکس‌باکس وان و کامپیوتر نیز منتشر می‌شود. پس از مدت‌ها انتظار، سازندگان بازی بالاخره تاریخ انتشار آن را فاش کردند و مشخص شد که نسخه‌های کنسولی بازی، به صورت همزمان در هر دو پلتفرم PS4 و Xbox one در روز ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ در دسترس قرار می‌گیرد. گفتنی است که بازیکنان PC و استیم نیز با تاخیری دو هفته‌ای امکان دریافت بازی را پیدا می‌کنند.

با توجه به عرضه این بازی روی کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، منتقدین مطرح صنعت گیم نیز بازخوردها و نقدهای خود نسبت به آن را منتشر کرده‌اند. شما در ادامه، خلاصه نقدهای بازی Ace Combat 7: Skies Unknown به همراه میانگین امتیازات این بازی در متاکریتیک را مشاهده می‌کنید.

 

وب‌سایت Wccftech || امتیاز: 91 از 100

مبارزات تن به تن هوایی (aerial dogfighting) چندنفره بازی Ace Combat 7: Skies Unknown بی‌نهایت هیجان‌انگیز است.

 

وب‌سایت TheSixthAxis || امتیاز: 90 از 100

مبارزات تن به تن هوایی (dogfighting) یکی از نقاط قوت جدید در Ace Combat 7 است. بازی در حالت VR گرچه برای من خیلی خوب نبود، ولی اکشن‌های همیشگی این سری در بازی جدید، از هر زمان دیگری بزرگ‌تر و بهتر بودند. با توجه به ویژگی تماشایی و جذاب تاثیرات جوی و آب و هوایی در بازی، شاهد اضافه شدن سطوح جدیدی به واقع‌گرایی و دراماتیک‌تر شدن گیم‌پلی بازی نیز هستیم.

 

وب‌سایت PlayStation Universe || امتیاز: 85 از 100

Ace Combat 7 اقباسی شدیدا صیغل‌خورده و عالی از یک ساختار و چارچوب آشنا و شناخته شده است، که در آن شاهد ارتقاهای بسیار گسترده و وسیع از نظر جلوه‌های ویژه بصری و گیم‌پلی هستیم. همه این‌ها نیز در حالی است که بازی همچنان نسبت به ریشه‌های این سری کاملا وفادار مانده است. در این بازی، توازن جالبی از نگاه طرفین نسبت به جنگ وجود دارد، و هر مرحله در این بازی، به شکلی است که بازیکن کاملا حس می‌کند که تاثیرگذار ظاهر شده است. کوچک‌ترین اعمال شما و مشارکت در جنگ، برای خود تاثیری مشخص دارد که روی وقایع آینده در دنیایی که بزرگ‌تر از فقط دنیای خلبان بازی است موثر واقع می‌شود. تجربه Ace Combat 7 برای طرفداران سبک شبیه‌سازی پرواز یک امر واجب بوده و این نسخه یک دنباله فوق‌العاده و شگفت‌انگیز برای این سری است.

 

وب‌سایت Screen Rant || امتیاز: 80 از 100

مبارزات تن به تن هوایی در Ace Combat 7 بهترین در این سبک است که نسل هشتم تاکنون به خودش دیده است. مراحل داستانی این بازی نیز حالا به یادماندنی‌تر از هر وقت دیگر برای کسانی است که این سری را تجربه کردند. بازیکنانی که به دنبال انواع مختلفی از گیم‌پلی درگیرکننده هستند، Ace Combat 7 یک بازی حداکثری برای آن‌هاست.

 

وب‌سایت Game Informer || امتیاز: 80 از 100

برای طرفداران خیلی قدیمی‌تر این سری، Skies Unknown نمی‌تواند به عنوان بهترین نسخه از سری در یاد بماند؛ با این حال این یک بازی از مجموعه Ace Combat است که همیشه دوستش داشتیم و فوق‌العاده است که بالاخره بر می‌گردد. بخش مبارزات تن به تن هوایی، به درستی نقطه اوج بازی است. تجربه این بازی برای افرادی که هدست VR دارند نیز توصیه می‌شود ولی بهتر است یک نایلون هم در کنار خود داشته باشید!

 

وب‌سایت Push Square || امتیاز: 80 از 100

Ace Combat 7: Skies Unknown بهترین نسخه از یک مجموعه بسیار قدیمی در صنعت بازی است، که حالا سری با این نسخه می‌تواند شاهد بازگشت به دوران پرشکوه PS2 نیز باشد. بخش داستانی بازی بسیار درگیرکننده و لذت‌بخش است، و جدای از طراحی شخصیت‌های نه چندان جالب، شاهد یک بخش گیم‌پلی شدیدا دراماتیک و از هر زمان دیگری روان‌تر و نرم‌تر هستیم. بخش‌های آنلاین چندنفره و همچنین پشتیبانی از PSVR هر دو به خوبی پیاده‌سازی شدند که مکمل‌های بسیار عالی برای کمپین اصلی بازی هستند. تفاوتی ندارد که از طرفداران قدیمی سری باشید یا برای اولین بار یک ایس کامبت تجربه می‌کنید، Skies Unknown لذت بخش و نقطه اوج برای این سری است.

 

وب‌سایت GameSpot || امتیاز: 80 از 100

Ace Combat 7 یک بازگشت شگفت‌انگیز برای یک سری دوست‌داشتنی است که حالا در بهترین حالت ممکن خودش قرار دارد.

 

وب‌سایت DualShockers || امتیاز: 75 از 100

Ace Combat 7: Skies Unknown را یکبار دیگر تایید می‌کنم. من شدیدا غرق در دنیای شبه‌واقعی (Strangereal universe) این بازی و همچنین شبیه‌سازی پروازهای آرکیدی آن شدم، و اینکه از این عناصر به چه شکل متقاعدکننده‌ای می‌توان برای روایت داستان‌های جنگی استفاده کرد.

 

وب‌سایت IGN || امتیاز: 70 از 100

Ace Combat 7: Unknown Skies یک بازی خوش نما در ژانر پروازهای جنگی آرکیدی است، که با استفاده از مناظر با کیفیت و زیبا و گیم‌پلی شلیک راکت یا گم کردن دشمن می‌تواند جذابیت زیادی هم به همراه داشته باشد. با این حال این تجربه جذاب اغلب به خاطر روایت یک داستان عجیب، پیچ خورده و پیوسته، و همچنین ارتباط ضعیف میان اهداف با افت مواجه می‌شود. می‌توان گفت که هنوز جا برای یک بازگشت برای این سری وجود دارد، ولی این بازی نمی‌تواند چنین نقشی داشته باشد.

Ace Combat 7: Unknown Skies - میانگین نمرات براساس 31 نقد
81 از 100
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1396
    نظرها: 121
    تشکر: 21
    تشکرشده: 40
    کنسول‌های بازی:

    من با IGN موافقم که داستان ممکنه یخورده عجیب غریب باشه اما فک نکنم بشه این رو یه ویژگی منفی حساب کرد. بهرحال سازنده و ناشر هردو ژاپنی هستند و زمینه‌ی داستانی بازیهای ژاپنی همیشه عجیب و غریب بوده. و این رو نمیشه فراموش کرد که احتمالا برای یک شبیه‌ساز نبرد هوایی این بهترین داستان ممکن هست که میشه نوشت.

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط NERFEDPEDI13 ویرایش شد
    ‏مهمان و ‏SirGhas و ‏ArumYn و ‏yaamato از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.