نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 02 بهمن 1397
ساعت 13:00

Resident Evil 2 ممکن است بسته‌های الحاقی دریافت کند

5 از 5

با توجه به صحبت‌های سازندگان بازی Resident Evil 2، انتشار بسته‌های الحاقی بعد از عرضه برای این بازی بعید نیست.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی کپ‌کام در آستانه عرضه بازی شدیدا موردانتظار Resident Evil 2، اخیرا یک رویداد ویژه در دبی برگزار کرده بود و کارگردانان این بازی، به برخی سوالات و ابهامات پیرامون آن پاسخ دادند. این بازی گرچه سه روز تا عرضه فاصله داشته و (غیر از نسخه دمو) هنوز توسط طرفداران تجربه هم نشده، ولی از همین حالا بسیاری درباره این موضوع هیجان‌زده هستند که پس از تکمیل کمپین اصلی، چه محتواهای قدیمی و البته جدیدی در انتظارشان خواهد بود. کمابیش، وجود برخی حالت‌ها از جمله HANK و Tufo تایید شده، ولی آیا سازندگان قصد دارند محتواهای بیشتر و جدیدتری هم در بازی قرار دهند؟

در این زمینه اخیرا و در جریان رویداد اختصاصی بازی در دبی، همین سوال از سازندگان مطرح شد و اینکه آیا بازی محتواهای پس از عرضه در قالب «بسته الحاقی (DLC)» هم دریافت می‌کند یا خیر؟ در پاسخ به این سوال، کپ‌کام ظاهرا چنین کاری را مردود نمی‌داند و تحت شرایط خاصی، می‌توان امیدوار به عرضه DLC برای این بازی بود. کارگردان Kazunori Kadoi و تهیه‌کننده بازی Yoshiaki Hirabayashi در این زمینه چنین گفتند:

تمرکز ما درحال حاضر روی این مسئله است که در موعد مقرر، بازی اصلی را برای انتشار آماده کنیم. با این حال، ساخت بسته‌های الحاقی چیزی است که ما در تیم توسعه خودمان درحال بررسی‌اش هستیم.

با توجه به این پاسخ، می‌توان گفت که کپ‌کام درها را برای چنین احتمالی باز نگه می‌دارد و احتمالا در صورت وجود ایده‌های خوب و فاکتورهای دیگر، امیدواری برای هرچه گسترده‌تر شدن تجربه این بازی بیشتر می‌شود. با توجه به اینکه بازی همین حالا و طبق گزارش‌هایی که وجود داشته، به خودی خود از محتواهای قابل بازی زیادی غیر از کمپین اصلی برخوردار است (از جمله Fourth Survivor و Tofu)، ایده انتشار مراحل و محتواهای بیشتر برای گیم‌پلی بسیار جذاب به نظر می‌رسد. از دیگر اطلاعات منتشر شده در این رویداد، مدتی پیش در بازی‌مگ مطالعه کردید که کپ‌کام مدت‌زمان مورد نیاز برای تکمیل گیم‌پلی این بازی برای هر کدام از دو شخصیت Claire و Leon را ۱۰ ساعت تخمین زده بود. شما همچنین می‌توانید ۱۵ دقیقه ابتدایی از گیم‌پلی لیک شده سناریو Claire را نیز در اینجا مشاهده کنید.

بازی Resident Evil 2 قرار است در روز ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. اخیرا در این رابطه، فهرست کامل تروفی‌های این بازی نیز فاش شده که می‌توانید این مطلب را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.