نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 02 بهمن 1397
ساعت 14:36

توضیحات یوبی‌سافت در مورد المان‌های نقش‌آفرینی Far Cry New Dawn

0 از 5

Far Cry New Dawn برای اولین بار در سری، از المان‌های نقش‌آفرینی استفاده خواهد کرد

شاید این موضوع در تریلر‌های بازی خیلی مشخص نباشد، به همین علت کمپانی یوبی‌سافت سعی کرده جزئیات این مسئله را در مورد شوتر جهان‌باز خود توضیح دهد.

Jean-Sebastien Decant، کارگردان پروژه، طی جلسه‌ی پرسش و پاسخی، چگونگی اعمال این المان‌های "کم‌رنگ" نقش‌آفرینی را در بازی توضیح داد.

می‌توانید سلاح‌هایی بسازید که درجه دارند، و این سلاح‌ها در مقابل دشمنان درجه‌دار به‌ کارتان خواهند آمد.

همچنین، مقر بازیکنان در New Dawn قابل ارتقاء دادن است و این کار باعث می‌شود ارتقاءهای جدیدی برایتان آزاد شود.

آقای Decant درباره‌ی سیستم "escalation" (تشدید) بازی که تغییراتی به مکانیک آزاد کردن پایگاه‌ها می‌آورد نیز توضیحاتی داد؛ در این نسخه می‌توانید بین تصاحب یک پایگاه و فشار آوردن به آن دست به انتخاب بزنید. در صورت تصاحب پایگاه، مردم وارد آن شده و به طور مرتب برایتان منابع آماده می‌کنند.

در صورت فشار آوردن و چپاول کردن پایگاه‌ها، سود زیادی کسب می‌کنید اما این پایگاه‌ها از گزند دشمنان در امان نخواهند بود و امکان تصرف دوباره‌یشان توسط گروه‌های رقیب وجود دارد. اگر آن‌ها موفق به تصاحب دوباره‌ی پایگاه شوند، دفاع از آن نیز جدی‌تر خواهد شد و در عوض، بر پاداش بازپس گرفتنشان نیز افزوده خواهد شد.

سازندگان امیدوارند این تغییر باعث فعال‌تر شدن این بخش از بازی شود، چون بازیکنان باید بین بازیابی پایگاه‌ها و یا سرمایه‌گذاری بلند مدت رویشان تصمیم بگیرند.

Far Cry New Dawn در تاریخ بیست وششم بهمن‌ماه برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.