نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 24 آذر 1397
ساعت 17:45

انتشار ۶ دقیقه گیم‌پلی تریلر بازی Far Cry: New Dawn

5 از 5

در گیم‌پلی تریلر تازه بازی Far Cry: New Dawn یکی از شخصیت‌های مهم بازی Far Cry 5 نیز دیده می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت در جریان رویداد اخیر Game Awards 2018، رسما از بازی Far Cry: New Dawn رونمایی کرد؛ عنوانی که قرار است به عنوان یک دنباله برای بازی Far Cry 5 عمل کند و به این ترتیب، این بازی تا حد زیادی از محیط‌ها و فضاهای آن بازی استفاده می‌کند. پیش از این نیز یوبی‌سافت سابقه استفاده از فضاهای عناوین قبل را برای بازی‌های فرعی این سری داشت، ولی نکته مهم درباره Far Cry: New Dawn این است که این بازی یک دنباله کاملا مستقیم داستانی برای بازی پنجم محسوب می‌شود.

با توجه به اتصال دنیای فیزیکی و داستانی این دو بازی با یکدیگر، در گیم‌پلی تریلر تازه از بازی جدید شاهد حضور یکی از شخصیت‌های بازی پنجم یعنی Pastor Jerome هم هستیم. شخصیتی که در بازی پنجم به عنوان یکی از کاراکترهای فرعی و مهم حضور داشت و می‌توانست یکی از متحدان انتخابی بازیکن باشد. او در تریلر تازه در حال کمک به مردم منطقه است که البته در بازی پنجم هم همین نقش را داشت و به عنوان یک شخصیتی بود که در برابر ضدقهرمان داستان قرار گرفته و به مردم عادی کمک می‌کرد. شما در ادامه می‌توانید تریلر تازه این بازی که براساس نسخه آلفای این بازی نیز هست را تماشا کنید.

 

بازی Far Cry: New Dawn یکی از عناوین مستقل این سری است که با توجه به ارتباطات داستانی با نسخه پنجم، بهتر است پیش از تجربه این بازی حتما بازی Far Cry 5 را تکمیل کرده باشید. این بازی قرار است در ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از بازی Far Cry 5 را نیز در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.