نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 02 بهمن 1397
ساعت 09:00

۱۵ دقیقه ابتدایی گیم‌پلی Claire در Resident Evil 2

5 از 5

اخیرا ۱۵ دقیقه ابتدایی کمپین کلیر ردفیلد از بازی Resident Evil 2 Remake، به بیرون درز پیدا کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ طرفداران ژانر وحشت، حالا فقط چند روز دیگر باید برای عرضه بازی Resident Evil 2 صبر کنند؛ نسخه کاملا بازسازی‌شده از بازی دوم این سری که برای تجربه چنین بازی، سال‌ها انتظار از جانب طرفداران صرف شده است. کپ‌کام تا پیش از عرضه این بازی، اطلاعات مختلفی را منتشر کرده و اخیرا هم یک نسخه دمو بسیار محدود از بازی را به صورت عمومی منتشر کرد. این دمو، به شخصیت «Leon S. Kennedy» می‌پردازد که باید در یک خط کوتاه گیم‌پلی، در محوطه اداره پلیس شهر راکون گردش کرده و چند فعالیت مشخص انجام دهد. این بخش از بازی، گرچه یکی از اولین سکانس‌ها در رزیدنت اویل ۲ هست، ولی نقطه شروع بازی به کمی عقب‌تر بر می‌گردد.

درحالی که تاکنون تیزرهای مختلفی توسط کپ‌کام از بازی و پیرامون هر دو کاراکتر قابل بازی Leon و Claire منتشر شده، اخیرا یک ویدیو تازه از گیم‌پلی شخصیت Claire به بیرون درز پیدا کرده که در واقع ۱۵ دقیقه ابتدایی کمپین کلیر ردفیلد را شامل می‌شود. گفتنی است که این ویدیو شامل گیم‌پلی و میان‌پرده‌های لیک شده از بازی است و در صورتی که قصد دارید بدون هیچ‌گونه اسپویل بازی را تجربه کنید، از مشاهده ویدیو و مطالعه ادامه متن خودداری کنید.

با توجه به این تریلر، به نظر می‌رسد که یک ویژگی به خصوص از بازی اورجینال (وجود سناریو A و B برای هر کاراکتر) که کپ‌کام پیش از این وجود آن در نسخه بازسازی را تکذیب کرده بود، احتمالا در بازی جدید وجود داشته باشد. در این تریلر، شاهد گیم‌پلی بازی از دید کلیر ردفیلد هستیم که برخلاف دموهای قبلی بازی از لیان، این بار او زودتر به اداره پلیس می‌رسد. در این حالت، یا سناریو A و B برای هر دو شخصیت وجود خواهد داشت، و یا اینکه هر دو کاراکتر قابل کنترل، کمپین‌های نسبتا مشابهی دارند (در هر کمپین، همیشه کاراکتر انتخاب شده زودتر به اداره پلیس می‌رسد و تفاوت، در شخصیت‌های مکمل و داستان مرتبط با آن گروه از شخصیت‌ها خواهد بود).

در هر صورت ویدیو جدید از بسیاری جهات جذاب است، چون کپ‌کام از همان ابتدا گسترده‌تر کردن گیم‌پلی بازی نسبت به نسخه اورجینال را به نمایش گذاشته و در بخش‌هایی که در بازی اصلی، تنها شامل میان‌پرده می‌شد، حالا در نسخه بازسازی دارای گیم‌پلی و حل پازل‌های ساده نیز شده است. غیر از وجود بخش‌های جدید گیم‌پلی، میان‌پرده‌های بازی نیز بسیار گسترده‌تر شده و برای مثال دقایقی از میان‌پرده‌ها به شخصیت معروف «راننده کامیون» از بازی اصلی اختصاص دارد. با وجود همه گستردگی‌ها، کپ‌کام اما به اصل خط داستانی دست نزده و همچنان شاهد ورود کلیر به شهر راکون با یک موتورسیکلت، ورود به پمپ بنزین، مواجهه با زامبی و همراه شدن با لیان و سپس حرکت به سمت اداره پلیس هستیم. این بخش‌ها که در بازی اول به شکلی سریع و در چند میان‌پرده روایت می‌شد، حالا به شکلی منشعب، دارای گیم‌پلی و حالت گردش و درکل گسترده‌تر دنبال می‌شوند.

بازی Resident Evil 2 تنها تا سه روز دیگر در ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.