نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 26 دی 1397
ساعت 15:00

برای تجربه‌ی کامل Resident Evil 2 به چقدر زمان نیاز است ؟

5 از 5

سازندگان بازی Resident Evil 2 به تازگی مدت زمانی که برای تکمیل این بازی نیاز هست را فاش کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ طرفداران ژانر وحشت و همچنین سری بازی‌های Resident Evil، حدود ده روز با عرضه بازی شدیدا موردانتظار Resident Evil 2 فاصله دارند. کپ‌کام پیرامون این بازی تاکنون نمایش‌ها، تصاویر، جزئیات و اخیرا هم یک دموی عمومی را به اشتراک گذاشته و به نظر می‌رسد که در جلب توجه هم طرفداران قدیمی و هم بازیکنان جدید نسبت به این بازی، کاملا موفق بوده است. با توجه به اینکه دیگر چیزی تا انتشار این بازی باقی نمانده، کپ‌کام اخیرا مدت زمانی که طول می‌کشد تا بازیکنان این بازی را تکمیل کنند نیز فاش کرده است. در این رابطه، اخیرا هم البته خبرهای تایید نشده‌ای وجود داشت، ولی حالا سازندگان بازی رسما آن خبرها را تایید کرده‌اند.

به تازگی کپ‌کام به مناسبت انتشار بازی «رزیدنت اویل 2»، یک رویداد ویژه در شهر دبی برگزار کرده که در جریان آن، کازونوری کادوی (Kazunori Kadoi) کارگردان و یوشیاکی هیرابایاشی (Yoshiaki Hirabayashi) تهیه‌کننده این بازی، رسما تایید کردند که طول این بازی برای هر کدام از کاراکترها حدود ۱۰ ساعت خواهد بود. گفتنی است که در مجموع در بازی Resident Evil 2، دو شخصیت قابل بازی Loen و Claire وجود دارند که البته گرچه سناریوهای مجزایی دارند، ولی در چندین نقطه با یکدیگر تلاقی داستانی و لوکیشن نیز دارند و از این نظر، هر کدام از این ۱۰ ساعت زمان تخمینی، کاملا هم منحصر به فرد نخواهند بود.

با در نظر گرفتن این خبر و همچنین داده‌های وب‌سایت How Long to Beat، می‌توان گفت که طول نسخه بازسازی‌ شده Resident Evil 2 تقریبا دو برابر بیشتر از نسخه اورجینال است. هرچند باید منتظر ماند و دید که این بازی در زمان تجربه توسط طرفداران به شکل میانگین تا چند ساعت به تکمیل نیاز دارد. بازی Resident Evil 2 قرار است در روز ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. اخیرا در این رابطه، فهرست کامل تروفی‌های این بازی نیز فاش شده که می‌توانید این مطلب را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.