نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 09 اسفند 1397
ساعت 13:00

Kingdom Hearts 3 بسته‌های الحاقی رایگان و پولی دریافت می‌کند

Critical Mode و محتواهای قابل بازی بیشتری به Kingdom Hearts 3 اضافه می‌شوند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کارگردان بازی «کینگدام هارتز 3 (Kingdom Hearts 3)»، اخیرا تایید کرده که سازندگان مشغول ساختن محتواهای قابل بازی بیشتری هم از نوع رایگان، و هم از نوع پولی هستند. این محتواها، قرار است تا قبل از پایان سال ۲۰۱۹ به تدریج منتشر شوند.

حدود یک ماه از عرضه Kingdom Hearts 3 می‌گذرد، و احتمالا از میان طرفدارانی که تاکنون موفق به ورود به دنیای بازی شدند، بسیاری موفق به تکمیل آن نیز شده‌اند. با در نظر گرفتن این موضوع، این افراد حالا منتظر شنیدن خبرهای جدیدتری در ارتباط با احتمال عرضه محتواهای قابل بازی بیشتر نیز هستند. در همین ارتباط، به تازگی کارگردان این عنوان یعنی تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) رسما تایید کرده که این بازی در ادامه سال ۲۰۱۹، میزبان محتویات و حالت‌های بازی جدیدتر خواهد بود. به گفته نومورا، برخی از این بسته‌های الحاقی در قالب رایگان و برخی نیز به شکل پولی خواهند بود.

گزارش تازه براساس مصاحبه جدید نومورا منتشر شده، که او به احتمال ارائه محتواهای قابل بازی پس از عرضه پاسخ داده است. با توجه به توضیحات، چنین محتواهایی تایید شده و درحالی که DLC های رایگان بازی، در قالب آپدیت‌ها و بعد از تکمیل نهایی در دسترس قرار می‌گیرند، DLC های پولی شامل بسته‌هایی به نسبت بزرگ‌تر هستند؛ البته به گفته نومورا، این محتواها احتمالا قرار است به صورت یکجا و در قالب یک بسته، حداکثر تا قبل از پایان ۲۰۱۹ منتشر شوند. گفتنی است که این مدل از عرضه DLC، با صحبت‌های قبلی نومورا نیز سازگار است که چند ماه پیش، از عدم عرضه هرگونه «Season Pass» برای بازی گفته بود. او در زمینه بسته‌های الحاقی آینده بازی گفت:

[در میان موارد رایگان] حالتی جدید از سطح سختی بازی، یعنی Critical Mode یکی از محتواهای رایگان است و در این حالت، بازیکنان می‌توانند چالش‌های بزرگ‌تری را تجربه کنند. [در زمینه محتویات پولی] این محتواها به صورت expansion و گسترش‌دهنده هستند که بخش داستانی بازی را بسط می‌دهند.

با توجه به این توضیحات، می‌توان این احتمال را مطرح کرد که در محتواهای پولی، می‌توان انتظار پرداختن بیشتر به برخی دیگر از شخصیت‌های کراس اوور دیزنی را هم داشت. در هر صورت، سازندگان بازی درحال حاضر مشغول ساختن این محتویات هستند و تاریخ عرضه دقیقی برای آن‌ها مشخص نشده است. با این وجود وعده عرضه همه این محتواها، حداکثر تا قبل از پایان سال ۲۰۱۹ نیز می‌تواند برای بسیاری خبری خوشحال‌کننده باشد. بازی کنونی به خودی خود، یک تجربه جذاب و مورد اقبال گسترده منتقدین و طرفداران بود، و همین موضوع نیز باعث شده تا انتظارات زیادی از اسکوئر انیکس برای انتشار محتواهای بیشتر قابل بازی ایجاد شود.

بازی Kingdom Hearts 3 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. شما می‌تواند نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.