نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 07 اسفند 1397
ساعت 20:00

انتشار اطلاعات جدید از بتای عمومی The Division 2

یوبی‌سافت جزئیات کامل نحوه برگزاری بتای عمومی The Division 2 را اعلام کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به نزدیکی شروع دوره بتای عمومی The Division 2، یوبی‌سافت جزئیات کاملی از ویژگی‌ها و حالت‌های قابل بازی در این دوره را فاش کرده است.

اطلاعیه جدید، اولین بار از طریق حساب توییتری بازی فاش شد و در ادامه نیز جزئیاتی کامل‌تر از نحوه برگزاری این دوره، در وب‌سایت رسمی بازی در دسترس قرار گرفت. دوره بتای عمومی بازی، قرار است در روزهای ۱ تا ۴ مارس (۱۰ تا ۱۳ اسفند) برگزار شود و همه بازیکنان از طریق پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر امکان وارد شدن به آن را خواهند داشت. گفتنی است که این بازی، چندهفته پیش نیز میزبان یک دوره بتا از نوع خصوصی و بسته نیز بوده است. پیرامون دوره جدید، یوبی‌سافت گفته که بازیکنان در مجموع قادر به تجربه ۳ مرحله اصلی، پنج مرحلی جانبی و وارد شدن به یکی از دارک زون‌های نقشه بازی را خواهند داشت. به علاوه برخی فعالیت‌های جانبی دیگر نیز در دنیای بازی امکان‌پذیر است. شما در ادامه، تریلر جدید بتای عمومی بازی را مشاهده می‌کنید.

 

براساس اطلاعات منتشر شده، سه مرحله قابل بازی در این دوره قابل تجربه در هر دو درجه نورمال یا سخت است؛ این مراحل اصلی نیز شامل Grand Washington Hotel، Jefferson Trade Center و Viewpoint Museum هستند. مراحل جانبی بازی، ۵ مورد است که از طریق گردش در نقشه بازی در دسترس قرار می‌گیرند. در این دوره همچنین برخی لوکیشن‌های معروف نیز قابل گردش هستند که از جمله آن‌ها ساختمان کاخ سفید به عنوان پایگاه عملیاتی، Downtown East، The Federal Triangle و Smithsonian قابل اشاره هستند. در این فاز آزمایشی، بازیکنان محدود به داشتن تنها یک کاراکتر قابل سفارشی‌سازی هستند و به علاوه پیشرفت در سطح، حداکثر تا سطح ۸ محدود شده است. درباره دارک زون، یوبی‌سافت گفته که در این دوره Dark Zone شرقی از بازی نهایی، باز بوده و قابل تجربه است. همچنین ماد مخصوص PvP چهار علیه چهار نیز در این دوره قابل آزمایش است. یکی از مادها یعنی ماد Skirmish نیز در نقشه‌های استادیوم و Capitol Ruins قابل تجربه است.

از دیگر نکات پیرامون این دوره، می‌توان به وجود بخش‌هایی از محتویات end game بازی نهایی The Division 2 اشاره کرد. در این زمینه، وقتی بازیکنان مرحله Jefferson Trade Center را حداقل برای یک مرتبه تکمیل کنند، بازیکن به یک مرحله end game و همچنین دو شخصیت سطح ۳۰ در حساب خود دسترسی پیدا می‌کند. شخصیت‌ها فقط برای همین مرحله باز شده و زمانی که انتخاب شوند، این مرحله نیز شروع می‌شود. گفتنی است که هر کدام از این شخصیت‌ها ویژگی‌های مختص به خود را دارند. همچنین برخلاف دوره بتای خصوصی، بازیکن به محض رسیدن به حدنصاب‌ها به این مرحله دسترسی پیدا می‌کند.

بتای عمومی، شامل قوانین NDA نیست و یوبی‌سافت بازیکنان را به صورت عمومی، تشویق به حضور، آزمودن، بررسی و به اشتراک گذاری لحظات تجربه خودشان از بازی از طریق بخش Photo Mode کرده است. درنهایت نیز مشارکت در این دوره، باعث دریافت پاداش‌هایی از نوع پوسته اسلحه DC Patriot، برچسب کتف Capitol Hill، یک supply crate و یک کوله پشتی Capitol Hill توزیع می‌شود. بازی «تام کلنسی دیویزن 2» قرار است در روز ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.