نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 27 مهر 1397
ساعت 09:00

راک‌استار رسما حجم بازی Red Dead 2 را اعلام کرد

3.71 از 5

بازیکنان نسخه دیجیتالی Red Dead Redemption 2 در پلی‌استیشن 4، به فضایی ۱۵۰ گیگابایتی برای نصب این بازی احتیاج دارند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از چند هفته گمانه‌زنی، شایعه و گزارش‌های جسته و گریخته پیرامون میزان حجم دیتای بازی Red Dead Redemption 2، را‌ک‌استار بالاخره به شکل رسمی حجم بازی و فضای مورد نیاز برای نصب آن را در هر دو فرمت دیجیتالی و فیزیکی، و روی هر دو پلتفرم مقصد اعلام کرده است. تا پیش از این و براساس اطلاعات صفحه رسمی بازی در فروشگاه مایکروسافت، تصور بر این بود که بازی با حجمی حدود ۸۹ گیگابایتی عرضه می‌شود، ولی در همان زمان نیز ذکر شد که این میزان تا روز عرضه، ممکن است دستخوش تغییر نیز بشود.

براساس لیست منتشر شده توسط Rockstar، به نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان باید حجم بسیار زیادی از فضای هارددیسک کنسول خود را خالی کنند. البته این مقدار برای بازیکنان در پلی‌استیشن 4 به خاطر فضای مورد نیاز اضافی برای نصب نسخه دیجیتالی، حدود ۵۰ گیگابایت بیشتر نیز هست. این موضوع البته بنا به گفته راک‌استار به عنوان پیش‌نیاز برای شروع نصب بازی ذکر شده، و بازیکنان این کنسول که از طریق نسخه فیزیکی بازی را نصب می‌کنند، نیازی به 50 گیگابایت فضای اضافی در PS4 ندارند. براساس لیست منتشر شده، حجم دیتای بازی «رد دد ردمپشن 2» به قرار زیر است:

نسخه فیزیکی بازی:

پلی‌استیشن 4: ۹۹ گیگابایت فضای خالی در کنسول

ایکس‌باکس وان: ۱۰۷ گیگابایت فضای خالی در کنسول

 

نسخه دیجیتالی بازی:

پلی‌استیشن 4: ۹۹ گیگابایت به اضافه ۵۰ گیگابایت فضای خالی در کنسول جهت فرایند نصب

ایکس‌باکس وان: ۱۰۷ گیگابایت فضای خالی در کنسول

همان‌طور که ذکر شد و با در نظر گرفتن گمانه‌زنی‌های قبلی، انتظار این میرفت که حجم این بازی در روز اول عرضه به مرز ۱۰۰ گیگابایت برسد، و ارقام اعلام شده توسط راک‌استار احتمالا چندان سورپرایز کننده نیست. با این حال، حجم ۱۰۰ گیگابایتی برای یک بازی نسل هشتمی در روز اول عرضه، که آن هم هنوز شامل ماد آنلاین اصلی بازی یعنی Red Dead Online هم نمی‌شود، حجمی بسیار زیاد به حساب می‌آید. راک‌استار روز گذشته تریلر لانچ این بازی را نیز به اشتراک گذاشت و همچنین اعلام شد، که پیش خرید کنندگان نسخه دیجیتالی بازی نیز از فردا می‌توانند بازی را پری لود کنند.

بازی «رد دد ردمپشن 2» قرار است در روز ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.