نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 27 مهر 1397
ساعت 09:49

نسخه‌ی جدید دیابلو در BlizzCon امسال معرفی نخواهد شد

0 از 5

فعلاً انتظار معرفی نسخه‌ی جدید دیابلو را نداشته باشید!

طی چند روز اخیر، طرفداران بلیزارد مشتاقانه پیگیر اخبار مربوط به معرفی نسخه‌ی جدید دیابلو در مراسم BlizzCon 2018 بوده‌اند. این ماجرا از وقتی که بلیزارد از برنامه‌ی زمانی این مراسم رونمایی کرد شروع شد، برنامه‌ای که قرار است با موضوع "دیابلو: بعدی چیه؟" شروع شود.

این برنامه قرار است بعد از مراسم افتتاحیه‌ی مراسم شروع شود و این یعنی اطلاعیه‌ی مهمی در راه است؛ از آن‌جایی که دیابلو در مراسم بلیزکان سال گذشته نیز حضور نداشت، همه‌ی مردم انتظار پرده‌برداری از اخبار مهمی در رابطه با این بازی را داشتند. با توجه به نام این برنامه، امکان تأیید شدن نسخه‌ یا نسخه‌های جدیدی از این سری تقریباً قطعی بود.

حالا کمپانی بلیزارد دست به کار شده تا سطح انتظار طرفداران را کمی تعدیل کند، آن‌ها در این زمینه اعلام کردند:

بلیزکان 2018 بسیار نزدیک است و ما شایعات مختلفی درباره‌ی برنامه‌یمان با دیابلو را طی این مراسم شنیده‌ایم. شرایط کنونی بسیار هیجان‌انگیز است، در حال حاضر ما تیم‌های مختلفی داریم که روی پروژه‌های گوناگون مرتبط با دیابلو کار می‌کنند و برای نشان دادن و معرفی آن‌ها خیلی مشتاقیم...اما در زمان مناسب.

به گفته‌ی آن‌ها، این برنامه شاید طبق انتظار بعضی‌ها، به معرفی بازی جدید اختصاص نداشته باشد، اما در هر صورت می‌توانیم شاهد اخباری مرتبط با این سری باشیم.

می‌دانیم که خیلی از شما انتظار چه چیزی را دارید، و فقط می‌توانم بگویم که اتفاقات خوب برای کسانی میفتد که صبر کنند، اما برای چیزهای شیطانی باید بیشتر صبر کنید!

BlizzCon 2018 یازدهم و دوازهم آبان در جریان خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.