نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 05 مهر 1397
ساعت 13:00

The Walking Dead: The Final Season از فروشگاه‌ها حذف شد

0 از 5

استودیو Telltale Games اقدام به حذف صفحات فصل آخر بازی The Walking Dead از فروشگاه‌های توزیع دیجیتالی کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فصل آخر بازی The Walking Dead احتمالا بزرگ‌ترین قربانی خبر تعطیل شدن استودیو Telltale بوده است؛ این از آنجایی است که فقط دو اپیزود از فصل آخر این بازی عرضه شده و پیش از عرضه دو اپیزود نهایی و باقیمانده تا پایان گرفتن داستان، وضعیت عرضه آن در ابهام قرار گرفته است. در حالی که گزارش‌هایی پیرامون احتمال عرضه این دو قسمت وجود داشت، به تازگی مشخص شده که تل‌تیل، اقدام به خارج کردن این بازی از فروشگاه‌های توزیع دیجیتال کرده است.

پیرامون دو اپیزود باقی‌مانده، این قسمت‌ها قرار بود که به ترتیب در ۶ نوامبر (۱۵ آبان) و ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) عرضه شوند اما اخیرا مشخص شده که امکان خرید این بازی، در فروشگاه GoG حذف شده است. این فروشگاه در توضیح این اقدام هم نوشته که «به درخواست Telltale، موقتا فروش بازی The Walking Dead - Final Season متوقف شده و برای دنبال کردن خبرهای تکمیلی باید به صفحه توییتر این استودیو مراجعه شود». لازم به ذکر است که صفحات این بازی، در فروشگاه‌های Steam، PlayStation Store و Xbox Live Marketplace نیز به کلی حذف شده‌اند. البته نکته جالب این است که همچنان امکان خرید سیزن پس بازی در فروشگاه Nintendo Switch eShop وجود دارد. در هر صورت، مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار این دو اپیزود باقی‌مانده است و علیرغم امکان موقتی بودن این اقدام، احتمال اینکه تکمیل و عرضه دو اپیزود بعدی هرگز هم اتفاق نیافتد وجود دارد.

پیرامون حذف این صفحات، حساب توییتری تل‌تیل پست جدیدی ارسال نکرده و آخرین اظهارنظر، این بوده که ممکن است در قالبی متفاوت و با همکاری شرکای استودیو، فصل آخر بازی به شکل کامل عرضه شود. استودیو تل‌تیل، پیشگام اصلی سبک بازی‌سازی است که از آن به عنوان «داستان‌گویی گرافیکی» یاد می‌شود و این استودیو در اوایل همین هفته اعلام کرد که پس از اخراج بسیاری از کارمندانش، پروسه تعطیل شدن را پیش می‌برد. در ارتباط با اخراج کارمندان، اخیرا یکی از این بازیسازان اشاره کرده بود که فقط ۳۰ دقیقه زمان برای ترک کردن ساختمان به آن‌ها داده شده بود و چند روز بعد، سه ساعت فرصت داشتند تا به استودیو برگشته و وسایل خود را با خود بیرون ببرند. گزارش‌هایی نیز وجود دارد که برخی کارمندان اخراجی، به خاطر شرایط بد اخراج خود اقدام به شکایت از استودیو نیز کرده‌اند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.