نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 02 مهر 1397
ساعت 13:00

جزئیات جدید ماجرای تعطیلی استودیو Telltale Games

0 از 5

یکی از کارمندان سابق Telltale Games توضیحات جدیدی را از روز اخراج کارکنان این استودیو منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ هنوز مدت زیادی از خبر شوک‌برانگیز و البته ناراحت‌کننده تعطیل شدن استودیو Telltale Games و برکناری بیش از ۲۰۰ کارمند این شرکت نگذشته است. تعطیلی این استودیو که به خاطر عناوین محبوب و با سبک و سیاق گرافیکی - داستانی خود شناخته می‌شود، حرف و حدیث‌های بسیار زیادی را در صنعت گیم به راه انداخته و اخیرا نیز برخی از کارمندانی که شغلشلان را در این ماجرا از دست داده‌اند، اقدام به شفاف‌سازی و انتشار جزئیات تازه‌ای کردند. در این زمینه، فاش شده که به کارمندان تنها ۳۰ دقیقه زمان داده شد تا ساختمان استودیو را ترک کنند.

بر اساس گزارش تازه که به نقل از یکی از کارمندان اخراجی یعنی Emily Grace Buck، طراح داستانی در این استودیو منتشر شده، او گفته که به همه کارمندان اخراج شده گفته شده که در ۲۴ سپتامبر، می‌توانند به ساختمان استودیو مراجعه کرده و در زمانی ۳ ساعته، وسایل و متعلقات خوشان را با خود ببرند. او دراین زمینه در حساب توییتر رسمی خود نوشت:

[در ۲۴ سپتامبر] همه کارمندان سابق Telltale فرصتی سه ساعته خواهند داشت تا ما مجددا وارد ساختمان استودیو شویم و وسایل و متعلقات خودمان، که با توجه به فرصت ۳۰ دقیقه‌ای خروج از ساختمان بعد از جلسه اخراج هنوز در ساختمان باقی مانده را خارج کنیم.

صرف نظر از توییت‌هایم، این موضوع هنوز اهمیت زیادی برایم ندارد ولی می‌دانم که فردا خواهد داشت.

در این زمینه، در خبر پیشین مشخص شده بود که ۲۲۵ نفر از کارمندان این شرکت اخراج، و تنها ۲۵ نفر به عنوان اسکلت اصلی در شرکت باقی ماندند، تا پروسه تعطیلی استودیو پیش برود. به گفته Pete Hawley مدیرعامل استودیو تل تیل گیمز، امسال سال بسیار سختی برای استودیو بوده و آن‌ها علیرغم عرضه تعدادی از بهترین محتواها که با بازخوردهای بسیار مثبتی هم مواجه شده بودند، از نظر اقتصادی و بحث فروش بازی‌هایشان پایین‌تر از انتظارات عمل کرده‌اند.

جدای از ناگفته‌ها پیرامون تعطیل شدن این استودیو محبوب، احتمالا مهم‌ترین سوال در رابطه با سرنوشت عناوین آینده Telltale از جمله The Walking Dead است که بسیاری منتظرشان بودند. درواقع اپیزود بعدی از فصل آخر این بازی، قرار است تا چند روز آینده منتشر شود و مشخص نیست که پس از این انتشار، این سری به حیات خودش ادامه دهد یا خیر. همچنین گرچه رسما تایید نشده، ولی به احتمال زیاد بازی جدید استودیو که براساس دنیای داستانی Stranger Things نیز معرفی شده بود هم کاملا کنسل می‌شود. در این ارتباط نیز تل تیل گفته که تا چند هفته آینده، درباره سرنوشت پروژه‌هایشان توضیح خواهد داد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.