نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 01 مهر 1397
ساعت 16:00

فصل ششم Fortnite به زودی برگزار می شود

0 از 5

استودیو Epic Games، رسما تاریخ عرضه فصل ششم بازی فورتنایت را مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت اپیک گیمز سرانجام روز ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) را به عنوان تاریخ عرضه فصل ششم و شدیدا موردانتظار بازی فورتنایت اعلام کرده است. این استودیو در جریان اطلاعیه اخیر، همچنان بسیاری از جزئیات این بازی را مخفی نگه داشته، ولی مدتی هست که برخی ویژگی‌ها نیز به اشکال مختلف فاش شده است. یکی از این موارد، دیده شدن یک مکعب بنفش رنگ و مرموز در بازی است که توسط طرفداران و به شکلی محاوره‌ای، با نام Kevin خوانده می‌شود.

Kevin تقریبا یک ماه پیش بود که اولین بار و پس از اصابت یک آذرخش در نقشه بازی دیده شد. این مکعب غالبا در حال غلط خوردن در گوشه و کنار نقشه بازی است و بازیکنان به اشکال مختلف، می‌توانند با آن به تعامل بپردازند. این تعامل‌ها نیز در مواقع مختلف، منجر به نتایجی خاص می‌شود و برای مثال، اگر بازیکن بدون حرکت و بدون وارد کردن ضربه به آن، در کنار مکعب بایستند باعث تقویت Shield ها می‌شود. در این زمینه، اگر بازیکن اقدام به وارد کردن ضربه به Kevin کند، این مکعب اقدام به وارد کردن ضربه متقابل و باعث پرتاب شدن بازیکن می‌شود.

الگوی حرکتی این مکعب مرموز، توجهات را خصوصا زمانی بیشتر به خودش معطوف کرد که حرکتش در نهایت در Loot Lake متوقف شد. در اینجا بود که Kevin به کلی ذوب و تبدیل به مایعی بنفش رنگ گردید؛ البته نه فقط این، که این باعث شد کل این دریاچه به رنگ بنفش در بیاید. فارغ از اینکه این مکعب مرموز ارتباطی با فصل جدید داشته باشد یا خیر، در هر صورت باید در نظر گرفت که فورتنایت هنوز هم در حال برگزاری فصل پنجم خودش است و دوره‌های مختلف از جمله رقابت‌هایی با امتیازات اضافی و تقویتی XP نیز در آن جریان دارد. در این زمینه، در پست اخیر اپیک گیمز پیرامون فصل ششم نیز بازیکنان همچنان به ادامه رقابت‌ها در این فصل و مسابقاتی با امتیازات XP اضافی و ۴۰۰ درصدی نیز توصیه شده‌اند.

بازی بتل رویال Fortnite هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، PC، نینتندو سوییچ و iOS در دسترس قرار دارد، و درحالی که نسخه اندرویدی بازی همچنان دوره بتای خودش را می‌گذراند، تا مدتی دیگر و به شکل رسمی برای دیوایس‌های اندرویدی نیز عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.