نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 01 مهر 1397
ساعت 13:00

زمان برگزاری دوره تست شبکه بازی Soulcalibur 6 مشخص شد

1 از 5

باندای نامکو به تازگی زمان برگزاری دوره تست شبکه و تجربه بازی Soulcalibur VI در حالت آنلاین را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی Bandai Namco اعلام کرده که قصد دارد پیش از عرضه بازی مورد انتظار Soulcalibur VI، یک دوره کوتاه تست شبکه برای آن برگزار کند. براساس این اطلاعیه، دوره قرار است از روز ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) شروع و تا دو روز بعد در ۳۰ سپتامبر پایان یابد. نکته دیگر، این است که این دوره فقط محدود به کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان است و آن‌ها می‌توانند دیتای بازی را یک روز زودتر و در ۲۷ سپتامبر دریافت کنند.

پیرامون این دوره و نسخه قابل بازی، نامکو تایید کرده که بازیکنان می‌توانند به ۱۵ شخصیت قابل بازی، ۹ محل یا stage برای مبارزات و همچنین ماد Ranked Match نیز دسترسی داشته باشند. همچنین با در نظر گرفتن اینکه کل محتوای این دوره به منظور تست شبکه و برسی امکانات آنلاین برگزار می‌شود، بازیکنان نمی‌بایست انتظار یک تجربه بدون نقص را داشته باشند و این گونه دوره‌ها، اغلب شاهد مشکلاتی نیز بوده است. همچنین نامکو در جریان اطلاعیه اخیر، توضیحی در رابطه با دلیل شامل نبودن نسخه PC بازی در این دوره نداده است. شما در ادامه، متن پست تویتری اخیر حساب این بازی را مشاهده می‌کنید:

تبدیل به یکی از اولین کسانی شوید که پا به صحنه تاریخ می‌گذارید! به دوره تست شبکه بازی SOULCALIBUR VI ملحق شوید تا بتوانید به حالت مبارزات آنلاین این بازی در PS4 و XB1 دسترسی داشته باشید، و به ما در بهبود دادن تجربه آنلاین این بازی کمک کنید.

شروع دوره ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) و پایان دوره در ۳۰ سپتامبر (۸ مهر)

بازی سبک فایتینگ / مبارزه‌ای Soulcalibur 6 جدیدترین نسخه از سری عناوین قدیمی Soulcalibur در سری اصلی مجموعه است که با وقفه‌ای چند ساله عرضه می‌شود. نسخه اصلی پیشین این سری، بازی Soulcalibur 5 بود که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. در بازی جدید Soulcalibur 6، بازیکنان شاهد بازگشت بسیاری از شخصیت‌های قدیمی این سری و حتی حضور شخصیت‌های مهمان نظیر «گرالت از سری بازی‌های The Witcher» نیز هستند. این بازی، قرار است حدود یک ماه دیگر و در روز ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.