نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 29 آذر 1397
ساعت 20:00

نویسنده ارشد سابق Telltale به اینسامنیاک گیمز پیوست

0 از 5

نویسنده ارشد سابق بازی The Walking Dead: The Final Season در شرکت تل‌‌تیل گمیز به استودیو اینسامنیاک گیمز پیوست.

به طور حتم سال ۲۰۱۸، سالی سخت برای بیش از ۲۵۰ نفر از کارمندان تل‌تیل گیمز (Telltale Games) بوده است که به دنبال بسته شدن این شرکت در ماه سپتامبر، کار خود را از دست دادند. البته در ادامه این ماجرا استودیو اسکایبوند اینترتیمنت (Skybound Entertainment) به رهبری «رابرت کرکمن» (Robert Kirkman) برای ساخت قسمت‌های باقی‌مانده از عنوان The Walking Dead: The Final Season وارد عمل شد و به دنبال این امر، بسیاری از اعضای سازنده این بازی، شغل قبلی خود را در این استودیو به دست آوردند.

امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ متوجه شدیم که «مری کنی» (Mary Kenney)، نوینسده ارشد شرکت تل‌تیل گیمز که روی فصل آخر بازی The Walking Dead نیز کار بود، به تازگی به استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) پیوسته است. در حال حاضر معلوم نیست که وی چه نقشی را در این استودیو برعهده خواهد داشت اما عضویت وی می‌تواند به این معنی باشد که Insomniac Games ساخت یک بازی جدید، شاید دنباله Spider-Man، را آغاز کرده است.

مری کنی در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ میلادی به شرکت تل‌تیل گیمز پیوست و در همین مدت کوتاه نیز توانست به نویسندگی ارشد بازی The Walking Dead: The Final Season برسد. در کنار این بازی، وی در نویسندگی قسمت‌های اول و سوم بازی Batman: The Enemy Within نیز همکاری داشته است. 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.