نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 29 آبان 1397
ساعت 09:00

بازی The Walking Dead هنوز هم با تیم قبلی خود ساخته می‌شود

0 از 5

استودیو Skybound گفته که فرایند ساخت دو اپیزود باقی‌مانده از فصل آخر بازی مردگان متحرک، توسط تیم اورجینال سازندگان شروع شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Skybound که مدتی پیش خبر از به دست آوردن حق تولید و انتشار بازی The Walking Dead را از Telltale Games منتشر کرده بود، به تازگی اعلام کرده که تیم قبلی سازنده فصل آخر این بازی که در تل‌تیل حضور داشتند، هم‌اکنون مراحل ساخت این بازی را مجددا از سر گرفته‌اند. در جریان بیانیه‌ای که توسط این استودیو منتشر شده، Skybound این قول را داده که تاریخ انتشار دو اپیزود باقی‌مانده از این بازی نیز به زودی اعلام می‌شود، و بازیکنانی که قبل از این سیزن پس بازی را هم خریده بودند، نیازی به پرداخت مجدد پول ندارند.

از شما به خاطر صبری که کردید ممنون هستیم. در همین حال ما مشغول مذاکره با Telltale برای به دست آوردن کنترل بازی TELLTALE’S THE WALKING DEAD بودیم. اینجا مقدار بسیار زیادی کار لجستیکی و قانونی باید انجام می‌شد، تا ما به مرحله‌ای برسیم که سرانجام آستین‌ها را بالا بزنیم و مشغول کار روی خود پروژه شویم. بعد از اینکه تل‌تیل به شکل کامل تعطیل شد، این بازی متاسفانه در وضعیتی قرار گرفت که سازندگان نمی‌توانستند باقی مانده کارهایشان را دنبال کنند و تاریخ عرضه دو اپیزود نهایی از فصل آخر بازی به تاخیر افتاده بود. با این وجود، ما خوشحالیم که اعلام می‌کنیم بسیاری از بازی‌سازان بااستعداد و پر شوری که قبلا و در تل‌تیل روی این بازی کار می‌کردند، از امروز موفق شدند تا مجددا کار خودشان را از سر بگیرند.

به زودی نیز ما تاریخ عرضه دو اپیزود باقی‌مانده را هم اعلام خواهیم کرد. این محتمل است که با توجه به این فرایند انتقالی که پشت سر می‌گذاریم، در حال حاضر فصل‌های قبلی این بازی قابل خرید نباشند. ولی نیازی به نگرانی نیست و ما در سریع‌ترین زمان ممکن همه چیز را به حالت عادی بر می‌گردانیم. اگر شما قبلا فصل چهارم بازی را خریداری کردید، دیگر نیازی به پرداخت مجدد پول نیست، و اپیزودهای بعدی به محض اینکه در دسترس قرار بگیرند قابل دریافت از طریق خرید قبلی خواهند بود.

The Walking Dead یکی از مهم‌ترین محصولات Telltale Games بود که پس از خبر تعطیل شدن این استودیو به دلایل اقتصادی، در کنار بسیاری پروژه دیگر در وضعیت اغما قرار گرفت. با این حال نکته مهم پیرامون این بازی، این بود که «مردگان متحرک» در حال طی کردن فصل پایانی خود بود و دو اپیزود از چهار اپیزود این فصل تا زمان تعطیلی کامل استودیو منتشر شده بودند. این استودیو، قول داده بود که به نحوی اپیزودهای باقی‌مانده نیز با همکاری سایر استودیوها عرضه می‌شوند؛ خبری که درنهایت به گزارش به دست آوردن حق ساخت این بازی توسط Skybound منتهی شد. به علاوه، بیانیه جدید Skybound به خبر حذف شدن بازی از برخی فروشگاه‌ها نیز اشاره دارد که وعده داده شده این موضوع نیز به زودی حل می‌شود و به حالت قبل بر می‌گردد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.