نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 18 آذر 1397
ساعت 09:00

موعد عرضه قسمت سوم از فصل آخر بازی مردگان متحرک مشخص شد

0 از 5

Skybound Games اپیزود سوم از فصل آخر بازی The Walking Dead را به زودی منتشر می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از مدت‌ها انتظار درباره مشخص شدن تاریخ انتشار سومین اپیزود از فصل پایانی بازی The Walking Dead، به تازگی اعلام شده که طرفداران در ماه آینده شاهد عرضه این قسمت خواهند بود.

پس از انحلال استودیو Telltale Games و مشخص شدن اینکه Skybound Games حقوق ساخت و انتشار بازی The Walking Dead را به دست آورده است، این استودیو وعده داده بود که به سرعت درحال فراهم کردن شرایط مطلوب برای ساخت و انتشار دو اپیزود باقی مانده از The Walking Dead: The Final Season هستند. در آن زمان مدیر این استودیو اظهار امیدواری کرده بود که قسمت سوم، در همین سال ۲۰۱۸ منتشر شود. پس از این نیز خبرهایی از جذب بسیاری از بازیسازان تیم منحل شده Telltale گزارش شد، که فاش می‌کرد Skybound از تیم سابق سازنده بازی برای تکمیل نهایی کار هم استفاده کرده است. حالا هم کم‌تر از یک ماه از شروع مجدد فرایند ساخت بازی، اعلام شده که اپیزود سوم فصل پایانی قرار است در روز ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۵ دی) منتشر شود. شما در ادامه پست توییتری Kinda Funny را پیرامون تاریخ عرضه و تیزر معرفی این اپیزود مشاهده می‌کنید.

اپیزود سوم از فصل پایانی بازی The Walking Dead در ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ /۲۵ دی از راه می‌رسد.

 

تا پیش از انحلال کامل تل‌تیل، بازی «مردگان متحرک» فقط دو قسمت تا پایان کار خودش فاصله داشت، و مشخص شدن اینکه این بازی قرار نیست در این مرحله به سرنوشت بسیاری دیگر از بازی‌های Telltale دچار شود، خبر خوبی برای طرفداران بازی بود. با توجه به تیزر معرفی قسمت سوم، عنوان این اپیزود نیز فاش شده که «Broken Toys (اسباب‌بازی‌های آسیب دیده)» نام دارد. نکته جالب دیگر در این تیزر غیر از مشخص شدن موعد عرضه و نام اپیزود سوم، این موضوع است که تیم بازی‌سازانی که بعد انحلال تل‌تیل در Skybound روی پروژه کار می‌کنند (از جمله بسیاری از بازیسازان تیم اصلی)، با نام StillNotBitten (هنوز از دور خارج نشده) شناخته می‌شوند.

اپیزود سوم از فصل آخر بازی The Walking Dead در روز ۲۵ دی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.