نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 17 بهمن 1401
ساعت 16:00

در Star Wars Jedi: Survivor قابلیت Fast Travel وجود خواهد داشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Respawn Entertainment در کم‌تر از سه ماه دیگر بازی موردانتظار Star Wars Jedi: Survivor را منتشر می‌کند که به عنوان یک دنباله برای بازی قبلی، نمایش‌های قابل قبولی را هم داشته است. سازندگان این بازی از ابتدا وعده داده بودند که نقاط قوت Star Wars Jedi: Fallen Order به شکلی تکامل‌یافته در بازی جدید به کار گرفته می‌شود و با توجه به بازخوردها، برخی از بزرگ‌ترین مشکلات گزارش شده گیم‌پلی نیز در نسخه دنباله برطرف می‌شوند.

پیرامون این بازی، Stig Asmussen کارگردان اخیرا در مصاحبه‌ای به برخی ویژگی‌های جدید گیم پلی اشاره داشت و تایید کرد که Star Wars Jedi: Survivor از سیستم fast travel برخوردار است. او در این ارتباط چنین گفته است.

ما در بازی جدید سیستم fast travel بین لوکیشن‌ها را خواهیم داشت و علاوه بر این، حالا موجوداتی هم وجود دارند که می‌توان سوار آن‌ها شد و با سرعت بین نقطه A و B حرکت کرد. درواقع fast travel چیزی است که به سرعت بازیکن را بین دو نقطه منتقل می‌کند، ولی خوب سوارکاری بیشتر مربوط به حرکت فیزیکی در محیط است و شامل گردش و بررسی اطراف می‌شود.

این خبر خوشی برای طرفداران سری است چون یکی از پردرخواست‌ترین ویژگی‌ها از جانب بازیکنان Fallen Order، گنجاندن سیستم fast travel برای بازی بعدی بود. Star Wars Jedi: Survivor در روز 28 آوریل (8 اردیبهشت) برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.