نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 17 بهمن 1401
ساعت 14:00

ظاهرا ساخت بازی بعدی Gran Turismo شروع شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ طرفداران سری گرن توریزمو مدت زمان زیاد و تقریبا ده ساله‌ای را پس از عرضه Gran Turismo 6 برای نسخه بعدی سری یعنی Gran Turismo 7 انتظار کشیدند. Polyphony Digital البته در این بین برای PS4 نیز یک بازی از این سری تحت عنوان Gran Turismo Sport عرضه کرد که با بازخوردهای متفاوتی مواجه بود. با در نظر گرفتن آن انتظار ده ساله، به نظر می‌رسد که چنین شرایطی برای بازی بعد تکرار نمی‌شود و نسخه بعدی این مجموعه می‌تواند زودتر از انتظارات آماده شود.

به تازگی رئیس استودیو Polyphony و تهیه‌کننده سری یعنی Kazunori Yamauchi مصاحبه تازه‌ای انجام داده و تلویحا اشاره کرده که استودیو از همین حالا کار روی نسخه بعدی سری را شروع کرده است. به گفته یامائوچی، او قصد دارد در این بازی کارهایی را انجام دهد که تاکنون در سری موفق به انجامش نشده است. این بازیساز معروف، در ادامه گفت که به همین دلیل کار روی نسخه بعدی را شروع کرده و متاسف است که نمی‌تواند بیش از این اطلاعاتی را به اشتراک بگذارد.

باید توجه داشت که پالی‌فانی درحال حاضر همچنان پشتیبانی پس از عرضه بازی اخیرشان یعنی Gran Turismo 7 را دنبال می‌کنند، که این شامل عرضه نسخه مخصوص واقعیت مجازی برای PS VR2 نیز می‌شود. استودیو همچنین قبلا اشاره کرده بود که احتمال عرضه نسخه PC را منتفی نمی‌داند، با این حال چنین پروژه‌ای درحال حاضر در برنامه استودیو وجود ندارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.