نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 10 مهر 1399
ساعت 15:00

Gran Turismo 7 با رزولوشن 4K اجرا و نرخ فریم 60 را هدف گذاشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به اطلاعات جدید منتشر شده در وب‌سایت رسمی Gran Turismo 7، برخی مشخصات اجرای این بازی در PS5 اعلام شده است.

طرفداران بازی‌های ریسینگ در پلی‌استیشن، به خوبی با سری فوق‌العاده محبوب و شناخته شده Gran Turismo آشنا هستند. این یک مجموعه بازی سبک مسابقه‌ای قدیمی با طرفداران باسابقه است که در نسل نهم و در کنسول بازی PS5، شاهد دریافت جدیدترین نسخه خود یعنی Gran Turismo 7 خواهد بود. پیرامون این بازی که قبلا تریلر معرفی آن نیز منتشر، و اطلاعاتی در حد بهره گیری کامل بازی از ویژگی‌ها و قدرت PS5 هم درباره آن اعلام شده بود، اخیرا بروزرسانی‌های تازه‌ای را از طریق وب‌سایت رسمی خود دریافت کرده است.

با توجه به اطلاعات جدید این وب‌سایت، بازی به صورت کامل از تکنولوژی نورپردازی ray-tracing استفاده و از ابعاد تصویر 4K و قابلیت HDR هم پشتیبانی می‌کند. به علاوه سازندگان این عنوان همچنین گفته‌اند که بازی نرخ فریم 60 تصویر بر ثانیه را هدف‌گذاری کرده است. در این صفحه البته به هیچ گونه حالت ویژه resolution یا performance mode اشاره نشده و به این ترتیب در این رابطه هنوز چیزی قطعی نیست. از دیگر ویژگی‌های بازی، سرعت لود سریع، بهره گیری از haptic feedback و adaptive triggers کنترلرهای جدید PS5 برای تجربه متفاوت مسابقات ریسینگ اعلام شده است.

پالی‌فانی یا سونی، البته هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه Gran Turismo 7 مشخص نکردند، با این حال به نظر می‌رسد که این بازی از جمله عناوینی است که برای کنسول نسل بعدی سونی یعنی PS5 در دسترس قرار خواهد گرفت. هرچند در این زمینه سونی مدتی پیش در اقدامی بی‌سابقه، برخی عناوین منحصرا نسل نهمی خود را به صورت بین نسلی اعلام کرد و آن دسته از بازی‌ها، برای PS4 نیز عرضه خواهند شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.