نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 11 مهر 1399
ساعت 09:00

ویدیو جدید مقایسه Marvel’s Spider-Man Remastered با نسخه اورجینال

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در ویدیو جدید مقایسه بازی Marvel’s Spider-Man Remastered با نسخه اورجینال، ارتقاهای گرافیکی و فنی نسخه ریمستر در PS5 به نمایش گذاشته شده است.

اینسامنیاک گیمز و اسپایدرمن، نقش بسیار پررنگی را در کمپین تبلیغاتی سونی برای عرضه PS5 دارند. این استودیو همان‌طور که قبلا هم فاش شده بود، اقدام به عرضه بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales همزمان با روز لانچ کنسول‌های جدید می‌کند و در یک سورپرایز جالب، نسخه Ultimate Edition همین بازی که با قیمت 70 دلار و فقط برای PS5 عرضه می‌شود، شامل نسخه ریمستر شده از بازی Marvel’s Spider-Man سال 2018 نیز هست. با توجه به تریلر رسمی عملکرد این بازی در PS5، به تازگی یک کاربر یوتیوب ویدیو مقایسه گرافیکی و فنی میان نسخه ریمستر در PS5 و نسخه اورجینال در PS4 را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

Insomniac که اخیرا اطلاعات جدیدی را درباره این بازی منتشر کرده بود، در توضیحات تازه‌ای به این نکته هم اشاره کرده که کار روی نسخه ریمستر بازی سال 2018 تقریبا از یک سال پیش شروع شده است. در ویدیو مقایسه که توسط کاربر یوتیوب یعنی ElAnalistaDeBits براساس تریلر رسمی نسخه ریمستر ساخته شده، می‌توان به صورت مقایسه‌ای و در کنار هم شاهد ارتقاهای فنی و گرافیکی بازی PS5 بود. جزئیات بیشتر برای مدل‌ها، محیط، تسکچرها و ... عمق محیطی بیشتر، بازتاب نور پیشرفته با کمک تکنولوژی Ray-Tracing و ... همگی از مزایای تجربه نسخه ریمستر در PS5 هستند. در کنار این موارد، اینسامنیاک وجود یک حالت Performance Mode برای تجربه بازی با نرخ فریم 60 تصویر در ثانیه، گزینه‌های جدید بخش Photo Mode، لباس‌ها و تروفی‌های جدید را هم تایید کرده است.

Marvel’s Spider-Man Remastered به صورت انحصاری فقط در PS5 و در روز 12 نوامبر (22 آبان) قابل تهیه است. این بازی برای دارندگان نسخه اورجینال در دسترس نیست و فقط از طریق خرید نسخه Ultimate Edition بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در PS5 فروخته می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.