نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 10 مهر 1399
ساعت 09:00

در تریلر Spider-Man Remastered چهره پیتر پارکر تغییر کرده است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اینسامنیاک اطلاعات جدیدی از ویژگی‌های بازی Marvel’s Spider-Man Remastered از جمله تریلر معرفی و کارکرد آن در PS5 را به اشتراک گذاشته است.

استودیو Insomniac Games به تازگی اطلاعات بیشتری از بازی Marvel’s Spider-Man Remastered را منتشر کرده است. این بازی که نسخه ریمستر شده Marvel’s Spider-Man برای PS5 بوده و قرار است از طریق Marvel’s Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition به فروش برسد، به تازگی دو ویدیو جدید دریافت کرده که در آن می‌توان اضافه شدن ویژگی‌های نسل نهمی نظیر بازتاب نور ray-tracing، نورپردازی پیشرفته و ... را شاهد بود. در یک تحول جالب، اینسامنیاک چهره شخصیت اصلی بازی یعنی پیتر پارکر را به نسبت این شخصیت در بازی اورجینال سال 2018 تغییر داده است. شما در ادامه دو تریلر اخیر این بازی را مشاهده می‌کنید.

 

پیرامون چهره‌پردازی جدید، اینسامنیاک گفته که آن‌ها در نسخه ریمستر از شمایل Ben Jordan استفاده کردند چون چهره او هماهنگی بیشتری با صدا و حالات صورت صداگذار این شخصیت یعنی Yuri Lowenthal دارد. از دیگر ویژگی‌های جدید به اضافه شدن جزئیات بیشتر به شخصیت‌ها، اشیا و مدل‌ها، محیط و دنیای پیرامونی ارتقایافته، تاثیرات آب و هوایی جدید و البته Performance mode که تقریبا نرخ فریم 60 تصویر بر ثانیه را ارائه می‌کند، می‌توان اشاره داشت.

بازیکنان PS5 که این بازی را روی کنسول خود تجربه خواهند کرد، از مزیت لودینگ‌های «تقریبا آنی» هم بهره می‌گیرند. پشتیبانی از صدای سه‌بعدی، پشتیبانی از ویژگی‌های جدید کنترلر DualSense، چند ست لباس جدید و گزینه‌های جدید بخش Photo Mode نیز از آن جمله هستند. گفتنی است که بازی Spider-Man Remastered در کنار Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در روز 12 نوامبر (22 آبان) و همزمان با روز لانچ PS5 منتشر می‌شود. متاسفانه دارندگان بازی اورجینال در PS4 امکان آپگرید به این نسخه، حتی اگر ورژن PS5 را به صورت جداگانه هم تهیه کنند نخواهند داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.