نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 18 بهمن 1401
ساعت 09:00

به زودی رویداد ویژه ای به مناسبت سالگرد Elden Ring برگزار می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی اکشن و نقش‌آفرینی Elden Ring محصول استودیو FromSoftware، مدت‌هاست که به عنوان یکی از تحسین‌شده‌ترن بازی‌های صنعت گیم به سوژه مهمی برای طرفداران تبدیل شده است. پیرامون این بازی، سازندگان اخیرا وعده دادند که به مناسبت سالگرد انتشار قرار است رویداد ویژه‌ای برگزار کنند. لازم به ذکر است که این بازی اولین بار حدود یک سال پیش و در 25 فوریه 2022 منتشر شده بود.

این خبر که اولین بار توسط ناشر بازی یعنی باندای نامکو و از طریق حساب رسمی توییتری این شرکت منتشر شده، تایید می‌کند که رویداد مخصوصی به مناسبت سالگرد عرضه Elden Ring، قرار است در روز 25 فوریه (6 اسفند) در شهر استکهلم سوئد برگزار شود. باندای نامکو وعده داده که در ادامه جزئیات بیشتری را از محتوای این رویداد، که قرار است به صورت زنده نیز از کانال توییچ پخش شود منتشر کند.

همان‌طور که اشاره شد، هنوز دقیقا مشخص نیست که محتوای این رویداد شامل چه مواردی است، با این حال فرضیات رایج نیز وجود دارند و برای مثال طرفداران امیدوارند که بسته الحاقی بازی رونمایی شود. در این رابطه برخی شایعات و درزهای خبری، از این موضوع خبر می‌دادند که سازندگان مشغول کار روی یک بسته اکسپنشن بزرگ هستند. باید توجه داشت که گرچه این خبرها رسمی نیستند، ولی استودیو قبلا تایید کرده بود که هنوز کارش با دنیای این بازی به پایان نرسیده و به این ترتیب امیدواری برای معرفی محتوای جدید برای آن همچنان وجود دارد.

بازی Elden Ring در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.