نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 18 بهمن 1401
ساعت 11:00

ساخت بازی Horizon Call of the Mountain به پایان رسید

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی طبق برنامه از قبل اعلام شده، خود را مهیای عرضه یک پلتفرم گیمینگ دیگر و حالا نسل بعدی هدست‌های واقعیت مجازی PS VR می‌کند. این هدست که با عنوان PlayStation VR2 و در روز 22 فوریه (3 اسفند) عرضه می‌شود، برنامه لانچ بزرگی هم از نظر ارائه بازی خواهد داشت. در میان این عناوین، تعدادی قرار است از روز اول عرضه هدست‌ها در دسترس قرار بگیرند که عنوان فرست پارتی Horizon Call of the Mountain، در این دسته قرار می‌گیرد. این بازی که توسط تیم گوریلا و در مجموعه Horizon شرکت قرار می‌گیرد، با توجه به نمایش‌ها یکی از پرچمداران لاین‌آپ PS VR2 هم محسوب می‌شود.

با توجه به خبر تازه درباره Horizon Call of the Mountain، حالا مشخص شده که این بازی رسما مراحل ساخت خود را به پایان رسانده و اصطلاحا «گلد» شده است. این خبر که اولین بار از طریق حساب توییتری رسمی گوریلا منتشر شده، فاش می‌کند که با تکمیل فرایند ساخت، سازندگان آماده عرضه بازی به ناشر هستند و تا موعد عرضه، به پیدا کردن و رفع نواقص و همچنین پولیش بیشتر بازی ادامه می‌دهند تا در صورت نیاز این موارد در قالب آپدیت روز اول، یا آپدیت پس از عرضه در دسترس دارندگان بازی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که بازی Horizon Call of the Mountain توسط گوریلا و با مشارکت استودیو Firesprite ساخته شده است. در این بازی برخلاف عناوین قبلی Horizon، بازیکن به جای کنترل شخصیت Aloy حالا کاراکتر جدیدی به نام Ryas را کنترل می‌کند. بازی طبیعتا به صورت اول شخص و متناسب با تجربه از طریق هدست واقعیت مجازی تولید شده و مبارزات با ماشین‌ها نیز به سبک گذشته بازمی‌گردند. در این بازی همچنین تایید شده که Aloy نیز حضور خواهد داشت. این بازی قرار است همزمان با عرضه PlayStation VR2 در 22 فوریه (3 اسفند) منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.