نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 04 اسفند 1401
ساعت 09:00

کپ کام مراحل ساخت حالت VR بازی Resident Evil 4 Remake را شروع کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی پس از مدت‌ها انتظار اخیرا هدست‌های واقعیت مجازی و نسل جدید PlayStation VR2 را در بازارهای جهانی عرضه کرد، و در روز اول عرضه این محصول نیز بازی‌هایی مانند Horizon Forbidden West، Resident Evil Village و Gran Turismo 7 برای تجربه واقعیت مجازی از طریق این هدست‌ها در دسترس قرار گرفتند. با وجود اینکه بازی‌های مختلفی برای این هدست معرفی شده، ولی بیشتر این عناوین جدید نیستند و به عنوان بازی‌هایی که مدت‌ها از عرضه‌شان گذشته، صرفا حالت VR و مخصوص این هدست دریافت کردند. با توجه به برنامه‌های اعلام شده سونی، در آینده به تدریج بازی‌های جدید و بیشتری برای این هدست از راه خواهند رسید که با توجه به یک گزارش جدید، اخیرا عرضه حالت VR برای بازی در صف عرضه Resident Evil 4 نیز تایید شده است.

با توجه به گزارش تازه از جانب کپ‌کام، این شرکت مراحل ساخت حالت VR برای بازی Resident Evil 4 remake را شروع کرده که این شامل پشتیبانی از PS VR2 نیز می‌شود. به گفته کپ‌کام، این حالت قرار است به عنوان یک DLC رایگان و پس از عرضه بازی اصلی منتشر شود. شرکت البته تاریخی برای این انتشار مشخص نکرده، ولی با توجه به اینکه فرایند ساخت تازه شروع شده به نظر نمی‌رسد که این اتفاق در آینده نزدیک صورت بگیرد.

Resident Evil 4 Remake کم‌تر از یک ماه دیگر در روز 24 مارس (4 فروردین 1402) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.